Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:Als onze pup volgend jaar gaat komen, komt er een bench in de hal te staan. En zitten dan ook te kijken om een ombouw te maken. Al vind manlief het ook makkelijk om de bench eruit te halen en schoon te spuiten als er in geplast of gepoept is
Mazida schreef:Ik snap dat benchgebruik niet. Je hond in zo'n ijzeren kooi opsluiten. Die drie kooien zo naast elkaar vind ik echt een naar gezicht en dat dan hol noemen
. Wat is er mis met een fijne mand?
Spaansepony schreef:Mazida schreef:Ik snap dat benchgebruik niet. Je hond in zo'n ijzeren kooi opsluiten. Die drie kooien zo naast elkaar vind ik echt een naar gezicht en dat dan hol noemen
Als je een bench correct gebruikt kan dat niet zo ramp zijn. Paarden staan ook op een grote ‘bench’
En deze creaties zijn mooier dan een kennis die ik op fb heeft. Daar wonen de honden letterlijk in, alle honden kunnen niet bij elkaar, ze vreten elkaar letterlijk op!
[ [url=m/thzMYN.png]Afbeelding[/url] ]
Mazida schreef:Ik snap dat benchgebruik niet. Je hond in zo'n ijzeren kooi opsluiten. Die drie kooien zo naast elkaar vind ik echt een naar gezicht en dat dan hol noemen
KimD schreef:Mazida schreef:Ik snap dat benchgebruik niet. Je hond in zo'n ijzeren kooi opsluiten. Die drie kooien zo naast elkaar vind ik echt een naar gezicht en dat dan hol noemen
Dan snap je duidelijk het doel van de bench niet. Wij kunnen een mand wel mooi en 'fijn' vinden, veel honden vinden het beangstigend en rot, worden er onzeker en bang van.
TS, het ziet het leuk uit! Al had ik de zijkanten ook dicht gemaakt ivm het holletje effect.
Nagini schreef:Oh erg gaaf.
Kun je de bench nog inklappen en eruit halen zo?
Ik heb m'n bench soms nodig om naar events te gaan.. maar dit zou echt ideaal zijn.
Wilde voorheen een kast maken zoals Kiwiwitje, maar heb ik op t moment te weinig skills voor
Saintelette schreef:Naar aanleiding van oa dit topic geïnspireerd geraakt en dus ook een ombouw gemaakt. Hij is net pas af, dus ik ben benieuwd hoe ie bevalt..
Benches zijn trouwens even groot. Vertekend een beetje op de foto.
Onze grootste hond moet alleen met bezoek (kleine kindjes) even in de bench. De kleintjes zullen er ‘s nachts ook in slapen.
[ [url=m/LZtRjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
XxFlossxX schreef:Saintelette schreef:Naar aanleiding van oa dit topic geïnspireerd geraakt en dus ook een ombouw gemaakt. Hij is net pas af, dus ik ben benieuwd hoe ie bevalt..
Benches zijn trouwens even groot. Vertekend een beetje op de foto.
Onze grootste hond moet alleen met bezoek (kleine kindjes) even in de bench. De kleintjes zullen er ‘s nachts ook in slapen.
[ [url=m/LZtRjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaaf!!![]()
Leuk dat er zoveel mensen geïnspireerd zijn geraakt