Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
GreaseMonkey schreef:Cayenne schreef:Mijn edelpapegaai doet aan toe-tapping. Dat is een soort gedrag dat nog niemand begrijpt bij edelpapegaaien.
Het is vooral heel irritant, maar zelf hebben ze er weinig last van.
Dit komt toch door een bepaald tekort in de voeding?
theadora99 schreef:Waarom mijn ene kat altijd in de badkamer wil, ongeacht of er iemand is of niet. Als ik dan de deur open doe, loopt ze naar binnen, een rondje en weer naar buiten, maar als de deur weer dicht is gaat ze ervoor zitten miauwen?
Lauriannnn schreef:Ik heb drie honden dus in ochtend alle drie aandacht geven is lastig. En een gaat zichzelf dan maar rustig krabben en als je haar weer aait dan is ze weer gelukkig en stopt ze met krabben morgen eens filmen
Duhelo schreef:Lauriannnn schreef:Ik heb drie honden dus in ochtend alle drie aandacht geven is lastig. En een gaat zichzelf dan maar rustig krabben en als je haar weer aait dan is ze weer gelukkig en stopt ze met krabben morgen eens filmen
dat is gewoon overspring gedrag. hond is enthousiast omdat die aandacht zal krijgen, weet geen blijf met zichzelf en gaat maar gaan krabben.
Zie je bv ook bij eenden die schrikken van iets, die gaan vol overgave hun veren gaan poetsen terwijl ze beter zouden wegvliegen.
mijn hond ligt ook vaak in de meest onmogelijke posities gedraaid, en dan ook gewoon diep slapen.
Ghostattack schreef:Roquen schreef:Waarom mijn kat eens in de zoveel tijd van slaapplek wisselt...
De ene week ligt ze 's nachts op de krabpaal, maar de week daarop kan het zomaar in haar mandje bij het raam zijn, op de stoel, op de bank, bij ons in bed, of op de badkamervloer. Het duurt altijd een paar dagen tot ca. 2 weken. En dan verhuist ze weer...
Doet onze kat ook! Ze verzint elke keer iets nieuws, liefs zo gek mogelijk