Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
owens-mama schreef:Staat op de verpakking. En in de dierenwinkel gaf men aan 2 procent van het lichaamsgewicht. Dus dan klopt dat wel.. alleen hij heeft daar dus te weinig aan.. hij vond het echt heel lekker..hij is al druk aan het springen als het buiten de koelkast staat. En gaat er onder zitten de bek af te likken
owens-mama schreef:Hij geeft alleen over met vers vlees. Met brok en blik of gestoomd vlees niet. Alleen gaat brok niet goed.
Melyoramel schreef:owens-mama schreef:Hij geeft alleen over met vers vlees. Met brok en blik of gestoomd vlees niet. Alleen gaat brok niet goed.
Als dit op mij gericht was, dat had ik in je eerdere berichten gelezenik bedoelde in mijn bericht ook eigenlijk niks te zeggen over het type voer, maar meer over de kong/antischrokbak.
pompadour schreef:Barbet schreef:Je schrijft dat je hondje ook wel blikvoer kreeg, is hij daar niet zo ziek van?
Er is ook goede blikvoeding te koop.
In blikvoer zit niks in qua voedingswaarde.
Mijn hond is ook zeikerd met brok en ik doe er aan beetje blik voer in. Gewoon voor de lekkere
Hutcherson schreef:Die van ons weegt 25 kg en mag 1 kg vers vlees hebben maar dat gaan we echt niet doen.
Hij krijgt afwisselend 500/750 gram met een handje brokjes en een eierkoek ofzo. En veel kauw dingetjes.
Maar als we echt een kg gaan voeren issie zo rond.