Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje1990 schreef:Ik vind goed voer voor de hond (en dr katten) belangrijk maar vers wil ik niet voeren. Ikzelf vind het belangrijk dat het voer graanvrij is en een hoof vlees gehalte. Ivm allergie hond was het voor ons een extra goede zoektocht. Ik heb oa wolfsblutt en Simpsons bekeken. Wolfsblutt vond ik toch minder. We zijn uiteindelijk op purizon uitgekomen, 70% vlees (de meeste varianten althans de onze maar 65%) wij hebben dus een single meat variant maar dat is voot jou niet nodig.
Onze katten heb ik op nutrivet, 80% vlees, ook graanvrij. Iets minder duur dan purizon. Vanwege hogere vlees gehalte eigenlijk meer mijn voorkeur Rn zou ik de hond voeren als die die allergie niet had. Tenminste ik meen dat ze een honden variant hebben.
Skippy01 schreef:Maartje1990 schreef:Ik vind goed voer voor de hond (en dr katten) belangrijk maar vers wil ik niet voeren. Ikzelf vind het belangrijk dat het voer graanvrij is en een hoof vlees gehalte. Ivm allergie hond was het voor ons een extra goede zoektocht. Ik heb oa wolfsblutt en Simpsons bekeken. Wolfsblutt vond ik toch minder. We zijn uiteindelijk op purizon uitgekomen, 70% vlees (de meeste varianten althans de onze maar 65%) wij hebben dus een single meat variant maar dat is voot jou niet nodig.
Onze katten heb ik op nutrivet, 80% vlees, ook graanvrij. Iets minder duur dan purizon. Vanwege hogere vlees gehalte eigenlijk meer mijn voorkeur Rn zou ik de hond voeren als die die allergie niet had. Tenminste ik meen dat ze een honden variant hebben.
Grappig, Purizon singles was voor mijn hond echt NIET de juiste voeding. Paar zakken geprobeerd, maar meneer kreeg super dunne én stinkende ontlasting en moest ook bij iedere wandeling wel een grote boodschap. (Taste of the Wild overigens hetzelfde, en beide merken kan ik in theorie écht wel achter staan...)