Animal Event 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AfricanLady

Re: Animal Event 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:35

En zwemmen bij dogsurvival brr maar we gaan ervoor haha

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 21:48

Loolotte schreef:
Ik was er voor de 1e keer, en vond het in principe wel leuk! Wel erg veel stands van voeding, dus elke keer aangesproken met "wat voer je? Ja ons merk heeft ..." Had wat meer dingen met halsbanden, speeltjes etc verwacht. Maar om een dagje per jaar te doen wel interessant :j

Voor mij ook de eerste keer op ae vandaag en ik had idd gedacht (en gehoopt) op iets meer stands met halsbanden en dergelijke.
Ik vond het wel erg leuk. Vooral dock diving vond ik mooi om te zien.

rhett99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 22:19

Iemand foto's van de demo van de Veluwehunt, jacht. Zoja ik zou ze graag ontvangen, ik ben van de vereniging. Ook eventueel alvast voor de demo van zondag, als er dan mensen zijn om te kijken

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 04:53

rhett99 schreef:
Iemand foto's van de demo van de Veluwehunt, jacht. Zoja ik zou ze graag ontvangen, ik ben van de vereniging. Ook eventueel alvast voor de demo van zondag, als er dan mensen zijn om te kijken

Wil wel proberen zondag te filmen maar kan niets beloven dat het lukt. Ik kom zeker wel kijken, de slipjacht toch?

Ben er zondag sowieso met

Afbeelding

En waarschijnlijk met

Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 06:24

Wij gaan 7 uur rijden Zzzz..

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 06:29

AfricanLady schreef:
Wij gaan 7 uur rijden Zzzz..

Wat een tijd. Ik zit nog lui op de bank met warme chocomel, te hopen dat het droog wordt. Heb wel maar wat poncho's ingepakt en regenjassen voor de hond. :list:

rhett99

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 07:08

dierenfan schreef:
rhett99 schreef:

Wil wel proberen zondag te filmen maar kan niets beloven dat het lukt. Ik kom zeker wel kijken, de slipjacht toch?

Ben er zondag sowieso met

[ [url=m/Qhd0Fa.jpg]Afbeelding[/url] ]

En waarschijnlijk met

[ [url=m/5jU7Rz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja de slipjacht inderdaad. Zou echt super zijn.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:32

Ik heb (heerlijk last minute) besloten om ook te gaan morgen! :D

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 10:57

Afbeelding

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 11:33

Ahh ik zou zo graag eens met paard gaan! Lijkt me erg leuk en gemoedelijk. Wilde nog wel gaan morgen maar op werk heeft weer iemand ziek gemeld dus moet invallen :(

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 13:50

Ik ga morgen met alleen kymo en neem jas mee voor hem. Hij is klein en te tillen (16 kg) een stuk makkelijker met de kou en nattigheid dan ook nog een x herder mee hebben

Boemklatsch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 17:45

Wij hebben ook besloten om te gaan morgen. Zou eigenlijk mee doen met de dogsurvival maar die ga ik overslaan, mooi even rondblieken. :)
Afbeelding
Deze draak gaat met ons mee. :+

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:13

Ik was er vandaag en was eigenlijk teleur gesteld over de hoeveelheid dingen voor knaagdieren en konijnen. Was twee jaar geleden toch een stuk meer. Was nu ook echt weggemoffeld achterin

Het is niet zozeer animal event natuurlijk als hond kat event

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:25

Amber_anne schreef:
Ik was er vandaag en was eigenlijk teleur gesteld over de hoeveelheid dingen voor knaagdieren en konijnen. Was twee jaar geleden toch een stuk meer. Was nu ook echt weggemoffeld achterin

Is dat zo ? Ik ga morgen met een collega even kijken omdat we onze hobby delen. Vooral veel knagers hebben we en idd 2 jaar geleden was het best leuk maar zou jammer zijn als dat gedeelte weg valt

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:27

Vond er ook wel wat minder standjes staan dan afgelopen jaren, wel goed dat er veel meer informatieve standjes zijn.

Maar er staan zoveel merken dat je echt wordt doodgegooid met waarom dat ene beter is, logisch dat promoten maar het loopt wel beetje uit de hand

Montgri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:31

Ik vond dat er minder stond dan vorig jaar... ben zelf veel meer een kattenmens, maar vorig jaar waren er meer stands met katten, viel dit jaar tegen. Zelfde geld voor knaagdieren.
Het is echt super gericht op honden.
Was wel weer gezellig afgelopen vrijdag, de bussafari bij Beekse bergen is ook een aanrader ;)

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:33

LukieBradley schreef:
Amber_anne schreef:

Is dat zo ? Ik ga morgen met een collega even kijken omdat we onze hobby delen. Vooral veel knagers hebben we en idd 2 jaar geleden was het best leuk maar zou jammer zijn als dat gedeelte weg valt

2 stands met spulletjes voor konijnen en cavia's. 1 kruiden en de ander denk spelletjes. Binnen 4 konijnen waar demo's mee gedaan worden en 2 cavia's. Buiten nog 6 konijnen in 3 koppels.

Ik wilde eigenlijk cavia huisjes kopen die er twee jaar geleden waren maar die was er helaas niet

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:41

Vorig jaar waren er ook gerbils en hamsters, maar die waren er nu niet omdat het te koud was.
Ik ben met een vriendin geweest vandaag, gelukkig viel het echt heel erg mee met het weer, was een gezellige dag.
Wij vonden het knaagdieren gedeelte ook wat tegen vallen. 2 jaar geleden was dat echt veel groter met meer stands en andere dieren zoals fretten en reptielen.
Verder genoeg te zien gehad, veel shows gekeken en wat staan kijken bij workshops en wedstrijden.

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:43

Is het niet modderig dan en vreselijk kapot gelopen? Omdat ik dat verwacht laat ik 1 vd 2 honden thuis namelijk ;)

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:45

dierenfan schreef:
Is het niet modderig dan en vreselijk kapot gelopen? Omdat ik dat verwacht laat ik 1 vd 2 honden thuis namelijk ;)

Neehoor valt reuze mee, alleen in het losloopgebied vlak aan het water is het wat modderig

Floko

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:49

Ik vond de bodem prima te begaan.

We hebben vandaag lekker rondgeslenterd. Itt horse event vind ik hier de demo’s eigenlijk niet echt het hoofdvermaak. Knaagdier en konijn viel idd erg tegen dit jaar, jammer dat het niet meer zo groot is in die binnenhal. Er waren wel genoeg andere kramen om rond te neuzen. Al met al wel prima vermaakt.

bcd94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 19:59

Ik ga morgen voor het eerst met man,kind en hond :)
Zijn er nog aanraders kwa demo's/workshops?

Hopelijk zit het weer een beetje mee

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:01

Mijn dagje animal event
Echt super gave dag gehad !!
Ondanks 480 km gereden was het dit zeker waard.
Het was allemaal zeer goed geregeld.
Zo trots op Leslie.
07:00 in de auto en we waren er rond 09:20
We zijn 10:00 begonnen met een workshop canicrossen van rundog
Erna naar het losloopgebied geweest waar Leslie even lekker kon spelen.
Om 13:30 gestart met de dogsurvival.
We waren 14:11 binnen dus echt super snel !
Ik zag het meest op tegen het water waar we doorheen moesten, maar het zonnetje was erbij en ik had het erg warm dus het was wel welkom.
Ookal was het water erg koud xD
Bij een gedeelte stond ik tot mijn oksel in het water dus dat was wel even schrikken haha, Leslie heb ik wel hierdoor goed kunnen ondersteunen bij het zwemmen en ze zwom nu horizontaal ipv verticaal haha.
Toen naar het suppen gegaan.
Dit vond ze best spannend maar heeft ze ook goed gedaan.
Daarna naar het de racebaan gegaan, hier moesten honden achter een knuffeltje aan rennen en Leslie vond dat zo leuk! Ze was in 7 seconden de mini baan rond.
Vervolgens wat rondgelopen en goodiebags verzameld.
Een dagje weg en gelijk heel wat binnen.
Zeer geslaagde dag en volgend jaar zeker weer!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:22

Weet iemand of de stand waar ze balans spullen voor honden verkopen er dit jaar weer staat?

Dan weet jk waar ik snel naartoe moet rennen.

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:25

StonedRomy schreef:
Weet iemand of de stand waar ze balans spullen voor honden verkopen er dit jaar weer staat?

Dan weet jk waar ik snel naartoe moet rennen.

Staat er, achter bij het agility parcours & de churro stand :j