Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loolotte schreef:Ik was er voor de 1e keer, en vond het in principe wel leuk! Wel erg veel stands van voeding, dus elke keer aangesproken met "wat voer je? Ja ons merk heeft ..." Had wat meer dingen met halsbanden, speeltjes etc verwacht. Maar om een dagje per jaar te doen wel interessant
rhett99 schreef:Iemand foto's van de demo van de Veluwehunt, jacht. Zoja ik zou ze graag ontvangen, ik ben van de vereniging. Ook eventueel alvast voor de demo van zondag, als er dan mensen zijn om te kijken
dierenfan schreef:rhett99 schreef:Iemand foto's van de demo van de Veluwehunt, jacht. Zoja ik zou ze graag ontvangen, ik ben van de vereniging. Ook eventueel alvast voor de demo van zondag, als er dan mensen zijn om te kijken
Wil wel proberen zondag te filmen maar kan niets beloven dat het lukt. Ik kom zeker wel kijken, de slipjacht toch?
Ben er zondag sowieso met
[ [url=m/Qhd0Fa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En waarschijnlijk met
[ [url=m/5jU7Rz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Amber_anne schreef:Ik was er vandaag en was eigenlijk teleur gesteld over de hoeveelheid dingen voor knaagdieren en konijnen. Was twee jaar geleden toch een stuk meer. Was nu ook echt weggemoffeld achterin
Het is niet zozeer animal event natuurlijk als hond kat event
LukieBradley schreef:Amber_anne schreef:Ik was er vandaag en was eigenlijk teleur gesteld over de hoeveelheid dingen voor knaagdieren en konijnen. Was twee jaar geleden toch een stuk meer. Was nu ook echt weggemoffeld achterin
Het is niet zozeer animal event natuurlijk als hond kat event
Is dat zo ? Ik ga morgen met een collega even kijken omdat we onze hobby delen. Vooral veel knagers hebben we en idd 2 jaar geleden was het best leuk maar zou jammer zijn als dat gedeelte weg valt