Hond en spijsvertering troubles

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

owens-mama

Re: Hond en spijsvertering troubles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 07:55

Hoop merken zijn hier verkrijgbaar. Dat scheelt al wel heel veel. Hij krijgt nu de probiotica en Renske vlees ( gestoomd) dat gaat super goed nu. Hij heeft wel eens eerder diepvries gehad. Zou hij daar nu weer aan moeten wennen of Ouder dat nu wel goed gaan omdat hij nu ook al Renske vlees krijgt

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:12

gaat wel goed joh. anders even mengen een paar dagen. :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 08:17

Wat heb je dan allemaal "al" geprobeerd? Heb je wel al langere tijd hetzelfde merk gevoerd of ben je een voerhopper die van soort naar soort gaat?

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 10:49

Brok meerdere soorten. En dat was ook noodzaak. En niet omdat ik het zo leuk vond. Maar de hond at het echt niet meer..

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:04

Hier ook verschillende merken brok geprobeerd omdat het niet gegeten werd en ook steeds diaree. Nu krijgt hij Smuldier en dat gaat goed. Weer netjes op gewicht en het wordt erg graag gegeten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:32

Ben je ook al gestopt met de botten, TS?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:41

owens-mama schreef:
Hoop merken zijn hier verkrijgbaar. Dat scheelt al wel heel veel. Hij krijgt nu de probiotica en Renske vlees ( gestoomd) dat gaat super goed nu. Hij heeft wel eens eerder diepvries gehad. Zou hij daar nu weer aan moeten wennen of Ouder dat nu wel goed gaan omdat hij nu ook al Renske vlees krijgt

Als dat supergoed gaat waarom zou je dan nog veranderen?

Steppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:47

Door heel veel problemen met brok(heb er wel uitgeprobeerd) was ik overgestapt naar blikvoer Terra Pura en dat ging al veel beter alleen heeeeel duur nu overgestapt naar KVV van Oervoer bestel ik ook en wordt thuisbezorgd.
En rollen van 250 gr ook te krijgen.

Keurige poep en heel weinig poep, hij krijgt wel iedere dag een andere smaak bv Duif, Eend, Haas, Kalkoen, zalm, Heek, Geit, Fazant, hert. Ze hebben ook rund en kip maar kan de mijne niet tegen
Dit om te zorgen dat hij alles binnen krijgt wat nodig is en betaalbaar.

En het belangrijkste hij voelt zich goed, eet weinig of geen gras meer, geen slijmlaag meer om de poep.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 12:08

Ik heb een paar jaar geleden mijn kat psylliumvezels door het voer gegeven. Poepte overal in huis omdat hij de bak niet meer haalde als hij nodig moest. Dat hielp echt heel goed. Hij haalde de bak weer (maar hing dan over de rand, hij was niet de slimste).
Helpt tegen diarree maar ook tegen verstopping, bij mens en dier.

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-19 16:36

Het Renske vlees is te kostbaar omdat alleen te voeren. Hij krijgt geen bot meer. Ik voer nu alleen nog vlees. Hij eet geen gras meer. En hij doet er een moord voor.. bakje schoon leeg.. en de ontlasting is goed en weinig..

owens-mama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 14:03

ben zo blij dat ik de overstap heb gemaakt. hij doet het super. mooie kleine beetjes ontlasting. en hij doet er een moord voor. hij krijgt nu energique en renske gestoomde maaltijd