Dankjewel Hannanas!
Rawr, daar heb je gelijk in. Ook al begrijp ik het ook als mensen de keus maken om geen chemo te gaan geven. Bedankt voor het duimen, dat kunnen we zeker gebruiken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimmie1 schreef:Pompadour wie ben jij, oncoloog dierenarts? misschien kun je ophouden je mening op te dringen als feit ipv als jouw mening. En anders kom met duidelijke onderzoeksresultaten en onderbouwingen. Je komt nu namelijk over als een heel naar, betweterig iemand die zn mening doordramt.
pompadour schreef:kimmie1 schreef:Pompadour wie ben jij, oncoloog dierenarts? misschien kun je ophouden je mening op te dringen als feit ipv als jouw mening. En anders kom met duidelijke onderzoeksresultaten en onderbouwingen. Je komt nu namelijk over als een heel naar, betweterig iemand die zn mening doordramt.
Ik heb het zelf meegemaakt met mijn hond en kat.
En ik weet het van mijn DA.
Tegen kanker bij dieren is niks aan te doen
en met lymfeklierkanker al helemaal niet.
pompadour schreef:kimmie1 schreef:Pompadour wie ben jij, oncoloog dierenarts? misschien kun je ophouden je mening op te dringen als feit ipv als jouw mening. En anders kom met duidelijke onderzoeksresultaten en onderbouwingen. Je komt nu namelijk over als een heel naar, betweterig iemand die zn mening doordramt.
Ik heb het zelf meegemaakt met mijn hond en kat.
En ik weet het van mijn DA.
Tegen kanker bij dieren is niks aan te doen
en met lymfeklierkanker al helemaal niet.
pompadour schreef:Ik ken mensen zijn hebben allebei honden gehad met kanker , en ze kregen Chemo alleen het hielp niet , ze hadden nog steeds kanker en uit eindelijk hebben hun honden in moeten slapen.
En als tegen lymfeklier kanker is helemaal niks tegen te doen,
Als zowel dieren en mensen uitzaaiingen krijgen in de lymfeklieren is (helaas) er niks meer aan te doen.,
Een goede Da raad een chemo af.
Ik heb gelukkig een goeie en een eerlijke Da.
Zij zegt We doen er niks meer aan want Chemo werkt niet bij dieren.
En wacht niet te lang.
Ik heb liever zo"n Da , is niet leuk om te horen , zodra je dat hoort ben in een soort roes.