Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kobus17 schreef:Ragdolls staan er wel om bekend dat ze lang speels blijven. Die van mij spelen behoorlijk veel, zowel met elkaar als alleen bijv.; met een kurk, speelgoed muisje of heel simpel;een propje papiermaar kunnen ook heerlijk slapen
maar ze zijn ook nog maar 3
Laureas schreef:Voor mij hebben raskatten een ander karakter, ook ik heb altijd adoptiekatten gehad, en heb er nog steeds twee. Ooit werd er hier zo eentje doodgereden en door veel verdriet schakel je eens je verstand uit en volg je je hart en ben ik voor een raskat gegaan. En ja, mijn huidige Brits korthaar en scottish fold zijn echte salonkatten in vergelijking met mijn HTK katten, al zijn beide soorten heel erg lief en aanhankelijk. Mijn raskatjes genieten gewoon veel meer van het binnenleven en hebben geen nood aan jagen en op stap gaan zoals mijn andere katjes, wat me een geruster hart geeft.
CalipsoLover schreef:Bon, zaterdag staat er een bezoekje gepland met een grote kanshebber.
Waarom zijn jullie nu eigenlijk voor een raskat gegaan en niet voor adoptie? Mijn vorige katten zijn dus allemaal adoptie geweest, ik wil nu gewoon voor een raskat gaan omdat het uiterlijk mij aanspreekt maar ook de specifieke karakterstrekken. Echter zijn mijn zus en schoonbroer hier kritish over en vinden niet dat ik zoveel geld moet uitgeven aan een kat, het geld heb ik dus dat is geen probleem, maar zij vinden mij nu hypocriet omdat ik enorm veel met natuur en dieren doe en nu plots een kat wil kopen ipv adopteren...