Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cubone schreef:Het beessie is er. Ze nam een sprint de vervoersmand (die ze onderweg ondergepoept heeft) uit en rechtstreeks de verstopplek in.
[ [url=m/VqBuCD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu rust en acclimatiseren. De hoek waar ze zit komen wij niet, dus ze kan even ongestoord bijkomen. Heb brokjes en water neergezet zodat ze er makkelijk bij kan zonder de kamer door te moeten. Vanavond bied ik haar ook nog een beetje natvoer aan en verder laat ik het gewoon rusten en ga ik een filmpje kijken op de bank. Hopelijk kan ze snel een beetje aarden in de nieuwe omgeving.
Gaby schreef:Ze is leuk! Zo tof dat ze al meer durft.
Ben je al over een naam aan het nadenken?
Cubone schreef:Gaby schreef:Ze is leuk! Zo tof dat ze al meer durft.
Ben je al over een naam aan het nadenken?
ZekerMaar ik ben niet zo goed met namen
In het asiel noemde ze Angel, maar dat bekt me niet lekker. Ik noem haar nu Angie (AAAAAAangie
), maar de komende weken zal uitwijzen welke naam blijft plakken.
Mocht iemand suggesties hebben
Ps. Ja, haar linkeroortje is een beetje afgekloven. Denk dat ze daar ongeveer 1/3e mist ten opzichte van rechts. Geen idee wat er mee is gebeurd, maar ze lijkt er geen last van te hebbenHet ziet er alleen een beetje verwarrend uit qua perspectief.
Sodera schreef:Wat super dat je Angie binnen hebt gehaald! Onze opvang vertelde dat katten vaak doorhebben dat ze in hun definitieve huisje zijn en heel snel zich aanpassen!
Snoepjes & tijd gaat vast een boel doen!
Magrathea schreef:Haha, oef, daar mogen wel wat grammetjes vanafWel echt een dapper schatje zeg!