Zonnetje81 schreef:Ik vind slapen bij een pup weer onzin. Later moet ie ook alleen zijn. Ik heb mn pup 2x op de dag van aankomst in de bench gedaan. Pas eruit gedaan toen ze stil in dr mandje ging liggen. ‘S avonds erin gedaan en gaan slapen en ze heeft NOOOOOIT meer gejankt gekeft of iets. En kan je zeggen ze ging een partij uit dr plaat de eerste keer. Ik ben gaan douchen en op bed gaan liggen wachten tot ik haar niet meer hoorde. Echt profijt van gehad.
Oef, dat zou ook niet de manier zijn die ik zou toepassen. Beestje is al naar een vreemd huis gemoeten en wordt dan ook nog opgesloten en achtergelaten.
Mijn honden mogen boven komen, als pup lag er een lekker kussen naast het bed, ik heb geen benches in huis en lette gewoon goed op. Voor het slapen gaan nog naar buiten tot er een plasje werd gedaan en dan slapen. Ik ben vroeg wakker smorgens dus dan meteen mee naar buiten. En eigenlijk heeft hij vanaf het begin altijd doorgeslapen snachts.
Nu ziet het schema er als volgt uit: 'S morgens opstaan, aankleden, tanden poetsen etc en dan naar beneden. Ik laat ze daarna meteen uit en ga dan rustig ontbijten en koffiedrinken en daarna de uitgebreide wandeling doen. 's Avonds voor het slapen gaan ook nog naar buiten om ev alles te doen (ook al is het zwaar tegen meneer zijn zin in de winter)
Die grasdoos ziet er interessant uit voor mijn chi! Die is niet meer zo mobiel en zou het liefst altijd op mijn terras gaan maarja, is de roofing niet zo blij mee.