Voor de eerste keer in mijn leven heb ik gevoeld hoe het is om een brok in je keel te hebben. Geen enkele andere verslag heeft dit voor elkaar gekregen. Sterkte TS
Natte mouwen van het wegvegen van de tranen over mijn wangen, natte kraag door de tranen die ik niet op wist te vangen. Hier ook een tranendal. Wat mooi geschreven. Uit je tekst lees je de liefde, ik voel het. Dappere keuze hebben jullie gemaakt, ondanks dat hij nog zo taai was!
Heel veel sterkte
Jessica_1998
Geplaatst: 18-12-18 23:46
Wauw. Wat heb je dit liefdevol geschreven, ook ik hield het niet droog.
Heel veel sterkte
Anoniem
Geplaatst: 18-12-18 23:49
Ik lees dit met tranen in mijn ogen, zo mooi omschreven. Zo vol van liefde. Ook huil ik omdat ik weet dat ik binnen niet al te lange tijd ook een knoop moet door hakken. Alleen is mijn hond pas 3 jaar oud. Maar hij heeft zoveel gebreken en zoveel pijn dat pijnstillers bijna hun werk niet meer doen. Toch is hij altijd blij om me te zien. Dit is niet mijn eerste hond die ik moet laten gaan maar deze heeft wel een hele bijzondere snaar bij mij geraakt. Mijn verstand zegt dat het beter is, maar mijn god was is dit moeilijk. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
Lieve TS ook hier tranen in mijn ogen van je ontroerende verhaal. Heel veel sterkte
Lieszje
Geplaatst: 18-12-18 23:58
Wat heb je dit ontzettend mooi geschreven. De tranen staan in mijn ogen en dit gebeurd bij mij niet heel snel. Heel erg veel sterkte met het verlies van Jango
Hier nog een jankert,wat intzettend mooi beschreven. Zelf heb ik ook een oudje van bijna 14 en ik hoop nog lang van hem te mogen genieten, moet er niet aan denken om hem te moeten missen.