Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_black_rose_ schreef:Hier ook een schapenvacht voor de hond.
Alle kussentjes met vulling waren vooral leuk om uit elkaar te trekken en door de woonkamer te verspreiden. Goed plan om de draad uit de fleece deken te halen. Ik geloof dat ze ook wel zonder stiksel verkocht worden.
De hond krijgt als speeltje trouwens hier de zwaarste kong, evt met een lik pindakaas erin als ze lang alleen is. Al het andere is binnen 5min kapot.
idylle schreef:Die hebben we hier bij de achterdeur gehad en ook die is vakkundig gesloopt toen we dachten dat hij mss wel zonder bench alleen thuis kon blijven. Zolang we erbij zijn is er niks aan de hand, het gebeurd allemaal als we er niet zijn. Is dus ook lastig af te leren hierdoor.
idylle schreef:Indi_Vito schreef:Houten plaat, vetbed er op leggen en aan de onderkant vast nieten? Of eventueel met klittenband? Goed strak zodat hij het niet los krijgt idd, en samen in een grotere bench ipv alleen?
Ik wil wel iets wat uitwasbaar is. Hij is wel eens ziek en dan is hij echt aan de spuit poep, dan wil ik wel de boel makkelijk schoon kunnen krijgen
idylle schreef:_black_rose_ schreef:Hier ook een schapenvacht voor de hond.
Alle kussentjes met vulling waren vooral leuk om uit elkaar te trekken en door de woonkamer te verspreiden. Goed plan om de draad uit de fleece deken te halen. Ik geloof dat ze ook wel zonder stiksel verkocht worden.
De hond krijgt als speeltje trouwens hier de zwaarste kong, evt met een lik pindakaas erin als ze lang alleen is. Al het andere is binnen 5min kapot.
Een kong heb ik zelf idd ook aan zitten denken, dat is een speeltje wat hij nog niet eerder heeft gehad.
Een schapenvacht, krijgen ze dat ook niet kapot? En zo ja, kan dat dan verstopping veroorzaken als ze dat opvreten?
eilleen333 schreef:Ik mis in dit hele verhaal even waarom de hond zon sloper is. Heeft de hond veel stress? Ik denk dat het gedrag en de oorzaak van het gedrag aanpakken een hoop winst kan geven.
GDG schreef:idylle schreef:Die hebben we hier bij de achterdeur gehad en ook die is vakkundig gesloopt toen we dachten dat hij mss wel zonder bench alleen thuis kon blijven. Zolang we erbij zijn is er niks aan de hand, het gebeurd allemaal als we er niet zijn. Is dus ook lastig af te leren hierdoor.
Heb je het alleen blijven dan wel goed aangeleerd? Ik denk dat je het beste gaat investeren in helemaal opnieuw aanleren, het is niet voor niks dat je hond enkel sloopt als hij alleen is.
idylle schreef:GDG schreef:[quote="idylle"
Die hebben we hier bij de achterdeur gehad en ook die is vakkundig gesloopt toen we dachten dat hij mss wel zonder bench alleen thuis kon blijven. Zolang we erbij zijn is er niks aan de hand, het gebeurd allemaal als we er niet zijn. Is dus ook lastig af te leren hierdoor.
[/quote
Heb je het alleen blijven dan wel goed aangeleerd? Ik denk dat je het beste gaat investeren in helemaal opnieuw aanleren, het is niet voor niks dat je hond enkel sloopt als hij alleen is.
Zie bovenstaande reactie.
Geen idee hoe we dat afgeleerd krijgen. Maar ga iig een kong aanschaffen. Want zoals ik begrijp kan ik een kong met een gerust hart aan hem geven als wij weg zijn. Andere speeltjes sloopt hij dus durfde hem geen speeltje te geven als we weg zijn.
KimD schreef:Ik zou persoonlijk wel ervoor zorgen, mocht je ervoor kiezen iets in de bench te leggen, dat het absoluut veilig is. Een kauwbot of iets dergelijks zou ik zelf nooit doen.
Het is al meerdere keren geopperd, maar een schapenvacht of koeienhuid kan ook een oplossing zijn. Beide zijn comfortabel genoeg.