Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dierenfan schreef:K9 tuigen zijn schijnveiligheid hoor. De gemiddelde hond in paniek modus is daar binnen 2 seconden uit. Overigens uit al die modellen zoals die k9 tuigen. Enkel dat model maar dan met slip functie op de rug (tre ponti forza) komen zelfs mijn husky's niet uit mits de juiste maat.
Mijn herder heeft altijd slip band om juist omdat die als hij los is ook los om zijn nek zit en bij mogelijke vast zitten hem eventueel nog uit kan trekken. Echter ook de zekerheid als hij aangelijnd is hij hem absoluut niet uit kan trekken (ivm agressie) hij loopt sowieso altijd dubbel verzekerd qua halsband en gentle leader en qua aan de hand en heupgordel en dit puur uit voorzorg want zo heftig is hij niet eens maar wel onvoorspelbaar
superpony schreef:Wij zoeken ook nieuwe, maar onze hondjes hebben een raar model. Dragen in huis ook niks.
Is biothaan echt zo sterk als ze zeggen? Ik zag laatst iemand met zo een looplijn, maar je hebt aan het eind niks en dan glijdt het zo uit je handen, of valt dat mee?
Wilawander, die is mooi! Waar heb je die laten maken?