Ilsey schreef:Absolem schreef:Ik heb zelfs een vrolijkw jolige malamute/husky kruising.
En een tijdje terug paste ik wel eens op een kleine Pinser.
Dat liep dus ook gerust naast elkaar in harmonie.
Echter op het strand had ik balou ( mijn hond) wel eens los. De Pinser altijd aangelijnd.
Komt er een vrouw aan met een Maltezer die mijn vertelde dat ik toch wel donders goed op moest letten want er liep een gevaarlijke husky los en verderop die op alles en iedereen dook.
Ik vroeg voor de zekerheid maar even welke kleur hij dan was. Ja een bruine witte! Met fel blauwe ogen!
Uuuhhhj Jah die is dus van mij mevrouw. En die doet geen vlieg kwaad. Daar voor ist een te grote schijterd.
Kreeg een hele tirade over mij heen terwijl mijn vrolijke lummel kwam aangerend. En de Pinser die met de Maltezer stond te snuffelen ( aan de flexilijn) dook vol enthousiasme op balou af. De maltezer schoot los balou rende er weer vandoor. Maltezer er achter aan en de Pinser wist niet meer waar ze het zoeken moest![]()
.
Balou en de maltezer hadden de grootste lol en die vrouw had geen idee wat haar overkwam volgens mij.
Ik denk dus dat het soms ook wel heel lastig inschatten is voor mensen. Wat wel en niet Kan.
Liep jouw husky dan niet meer in jouw zicht? En waar haalde ze het dat hij op alles en iedereen dook? Liet hij de andere mensen met rust?
Hij was het heuveltje over gerend. Daar liep die vrouw net achter.
Balou is negen van de tien keer niet eens geïnteresseerd in andere honden. Ja even begroeten en dan gaat ie naar de mensen. Want hij kan intens genieten van aandacht.
Hij springt niet tegen ze op ofzo. Maar hij kan wel eens iets enthousiast aan komen rennen. En daarbij een soort body slam uitvoeren met een air van AAAI MMIIIJJJJ!!
En sommige mensen hebben van overdrijven gewoon een vak apart gemaakt denk ik

Ziet er ook wel echt levens gevaarlijk uit he?