Mira283 schreef:Sterkte met mams hopelijk slaat de antibiotica aan. Hier een kitten van nog geen acht weken uit de vijver gered, zwerfkatje dus die zit veilig hier nu.
Ach gut arm ding! Hoe gaat het nu?
gaby12 schreef:Her ook gehad hoor na een weekje al zag de wond er heel goed uit werd de moederpoes sloom en zag je een doffe blik in haar ogen ook at ze minderen kittens waren in 24 uur niets aangekomen wat bij mij gelijk de alarmbellen deed rinkelen.
We hebben het spul opgepakt en zijn naar de DA geweest daar bleek dat ze flink verhoging had en heeft ze een flinke AB kuur gehad.
Ze had na de keizersnede ook AB gehad en pijnstilling en tevens in de buikholte ook AB voor het sluiten van de wond maar de DA zegt het komt heel erg veel voor dat ondanks alles de kans groot is dat er complicaties optreden.
Bij mijn poes is ook gelijk op mijn verzoek de baarmoeder en eierstokken verwijderd na het halen van de kittens wat een flinke ingreep is maar dit wilde ik nooit meer voor mijn poes en de keus was voor mij simpel want zei is mijn alles boven een nestje kittens gelukkig kon de DA zich hier helemaal in vinden.
Gelukkig is na deze kuur het weer helemaal goed gekomen met haar.
Veel sterkte de komende tijd en verwen ze maar goed met blikjes AD en kittenmelk dat heeft mijn poes erg goed gedaan.
Pff heftig he en ik ben het helemaal met je eens, de poes gaat voor en het fokken is best leuk maar echt ondergeschikt. Ik had nog geen ervaring met een keizersnede of een ontsteking maar ach, je leert er wel weer een hoop van. Al had ik het natuurlijk liever anders gezien. Het is wel weer mooi dat ze nu ook gelijk geholpen is, hoeven we ook niet bang te zijn voor vroege krolsheid en zure melk 
Elias93 schreef:Ai, dat is iets minder ja. Hopen dat moeders snel opknapt.
Zo lief die witte ertussen, lijkt bijna in het verkeerde nest te liggen
Dan denk je zelf alles kat proof te hebben en dan zit een van de bengalen ineens boven op de eetkamerlamp en ben je al je waxinelichtjes kwijt..
Never a doll moment met een bengel..

Nou zeg dat wel haha! Je kan het zo gek niet bedenken of ze doen het, of je kijkt om je heen en denkt nu valt er niks meer te slopen of ze verzinnen wel weer wat anders :’) maar wat zijn en blijven ze toch geweldig leuk. Hier heeft er nu eentje bedacht dat ze wel via de deur van de bijkeuken op het bovenste aanrechtkastje kan gaan liggen, op het aanrecht komen mag niet, maar, zegt mijn vriend: dit telt eigenlijk niet als op het aanrecht komen toch