Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koper schreef:Géén brinta, kinderpap of wat dan ook geven, en al helemaal niet met suiker. Echt NIET doen. Je geeft dan een mengsel van granen, melk en suiker, niet doen niet doen niet doen.
Ga naar de dierenarts en laat je adviseren over een fijne kittenbrok. Hills' heeft geschikte brokjes, en over Royal Canin ben ik ook tevreden. Die kun je bij de dierenarts krijgen. Geef ze morgen de Whiskas nog maar, zeker als ze dat bij de fokker al kregen, en schakel dan langzaam over naar een andere brok. Niet te abrupt. De Whiskas dus nog even niet wegkieperen.
De dierenarts heeft denk ik ook wel kittenmelk voor ze. Zacht voer is een goed idee, en zacht voer gemengd met kittenmelk ook. Maar die tip was al gegeven.
Wat ik zelf zou doen is even een soort opstapje maken voor de bankVoor die kleintjes kan zo'n bank best hoog zijn. Ook is het fijn voor ze als ze verschillende chillplekken hebben, bij voorbeeld mandjes en dergelijke. Ook wat plekken waar ze ergens onder kunnen zitten, bij voorbeeld een mandje onder een kast of iets van een iglo ofzo.
Koper schreef:Waarom zou je ZUIVERE granen willen voeren als je ook iets minder beroerds (in dit geval Whiskas) in huis hebt?
Van koemelk is algemeen bekend dat het reteslecht is voor katten. En vooral voor kittens. Dat die van jou het daarop overleven is fijn maar het is niet iets wat je nou zou moeten willen aanbevelen voor een kitten.
Ik neem aan dat TS straks naar de dierenarts gaat en dat ze daar geschikte spullen voor d'r hebben. Als de katjes actief zijn, gewoon netjes eten en op de bak gaan en alle functies gecheckt zijn door de dierenarts zal het vast wel loslopen. Het klinkt in ieder geval alsof zij en haar vriend er alles aan willen doen
Koper schreef:Niezen kan natuurlijk ook een tikje in de weerstand zijn, ze zijn toch in een andere omgeving terecht gekomen.
Wat fijn dat je kittens zo goed gaan, veel succes bij de dierenarts straks. Hopelijk gedragen ze zich
Maureen_M schreef:Vanmiddag komen mijn ouders op bezoek en ze weten echt van niks, kan niet wachten om hun gezichten te zien!
LoveUggs, doe je verder nog speciale handelingen om het te drukken? Ben heel erg benieuwd naar de reactie van de DA.
Magrathea schreef:Oja, wat betreft het stukje opvoeding dat ze nu missen. Wees consequent in het niet accepteren van spelen met nagels bij jou. Dat is nu schattig en niet pijnlijk maar wanneer ze groter zijn is dat niet zo grappig mer