Kitten valt hond aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Re: Kitten valt hond aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 22:54

Topper! Eind goed al goed!

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-18 23:01

Inderdaad ben zo blij! Heb haar wel aangeraden om haar nog wat langer binnen te houden.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:04

Hoe lang was ze al kwijt dan? Vraag me af of jij iets te snel was of dat ze gewoon zelf de weg kwijt was. Niet om verwijten te maken maar gewoon nieuwsgierigheid ;-)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-18 23:08

Daar heb ik geen idee van. Ze woont wel 5 straten verder en dat is wel een heel eind voor een kitten. En aan de andere kant van waar zij woont is dichtbij een steenweg

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:09

Was ze gechipt Laraaj ?Ze horen in belgie gechipt te zijn ,dat helpt makkelijker met terug vinden.En een week is erg kort om haar al buiten te laten.
Maar ach,jij heb je goede daad weer gedaan voor het weekend.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:38

Kabayo schreef:
xLaraaj schreef:
Nog eens: ik wil zeker niet zomaar een kat stelen.
Morgen gaan we naar de dierenarts.
Lokale fb-groep is een goed idee! :)*

Blijkbaar wel want je hebt hem in huis.

Oh dus jij gooit een hopeloze kitten dan meer weer naar buiten?

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:40

SweetVanille schreef:
Zo'n klein kitten hoort niet buiten, dus lijkt me eerder dat als het een tam kitten is, hij ontsnapt is. Dan is het fijn dat iemand anders zich erom bekommert zodat hij weer veilig terug kan.

nou dat ja. Mijn ouders hadden ook een 8 weken oude kitten gevonden. Die laat je toch niet buiten lopen? Nu bleek die van niemand dus gedumpt (want wel heel aanhankelijk), maar als mijn kitten nu zou ontsnappen zou ik liever hebben dat iemand hem mee neemt naar binnen en voor hem zorgt dan hem aan zijn lot overlaten en die weet nooit de weg naar huis helaas

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 07:41

Wij hebben onze kat ook gevonden op straat, ermee naar dierenarts gegaan... Schatte hem op 5 weken, had ook nog blauwe oogjes etc heel dik buikje, maar kon z'n ribben en ruggen graat duidelijk voelen... Zat dus echt onder de wormen. Maar niemand die hem miste (dierenarts buurt rond gegaan, amivedi etc) niemand miste hem. Hij was ook heeeel bang, moest niks van mensen weten zodra je in de buurt kwam schoot hij al een hoekje in. Kende wel de kattenbak, Uiteindelijk niemand voor gekomen hij is nog steeds bij ons. Volgens de dierenarts toen (hardhandig) uit huis gezet,dus ja was geen zwerver uiteindelijk wel een zwerver van gemaakt door mensen...

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:34

Gelukkig is de kitten weer bij zijn baasje.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 10:21

Wat fijn dat het kitten terug is bij het baasje! Na één weekje al buiten doen is ook wel heel erg snel.
Goed gedaan!

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:47

k_m schreef:
Kabayo schreef:
Hmm bizar dat je een vrij-brief hebt om zielige dieren zomaar mee te nemen...

Ze gaat toch ook op zoek gaan? Snap het probleem niet goed. Beestje is kwijt straks wordt die overreden ofzo. Zou liever hebben dat iemand er 2 dagen goed op heeft gepast en beestje gezond terugkrijgen dan.

Beetje flauw omdat het bij jou gebeurd is hier zo boos te komen doen. TS gaat gewoon op zoek gaan maar in belgië is het gewoon effectief zo dat ze je niet bepaald met open armen ontvangen als je hier op een zondag mee af komt. En dan stoppen ze het beestje gewoon in een klein kooitje in het politie bureau, en daarna zou die naar het asiel gaan. Zit die beter veilig en knus bij TS toch?

Dan moeten ze hem binnenhouden, hoeft een ander zich geen zorgen te maken.
Als iemand een poes wilt dan hoeft een ander er geen last of zorg van te hebben.