Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mizora schreef:Heb je rauw vlees gekocht (diepvries/koeling) of natvoer (blikjes/kuipjes/zakjes)?
Ik zou gewoon af en toe een blikje proberen en dan opschrijven welke het was, zowel als ze het niet lust als dat ze het wel lust. Veelal zijn blikjes niet meer dan 0.50-1.00€/kleinste maat, dus dat is te overzien.
Veel katten drinken namelijk te weinig en het lijkt erop dat de nierproblemen die veel oude katten hebben, daar mee te maken heeft. 150-200g natvoer heeft dus wel de voorkeur.
YellowLeaf schreef:Mijn katten willen alleen Almo Nature eten. En dan eigenlijk het liefst alleen de kip met pompoen.
Het mannetje van mijn dierenwinkel is een tikje excentriek en heeft zelf alle smaken geproefdMaar hij raad deze smaak altijd aan voor katten die niet (meer) willen eten. Volgens hem is het lekker zoet en fris..
Bloodymary schreef:En de meeste katten zullen toch ook wel vers vlees eten vanwege de muizen en vogeltjes die ze vangen? Of komen die van jullie niet buiten? De mijne had van de week een vleermuisje, daar had ze een stukje van geprobeerd maar vond ze uiteindelijk toch niet zo lekker. De rest was dus voor mij, netjes aan het voeteneind van mijn bed neer gelegd...
lieveli schreef:Bloodymary schreef:En de meeste katten zullen toch ook wel vers vlees eten vanwege de muizen en vogeltjes die ze vangen? Of komen die van jullie niet buiten? De mijne had van de week een vleermuisje, daar had ze een stukje van geprobeerd maar vond ze uiteindelijk toch niet zo lekker. De rest was dus voor mij, netjes aan het voeteneind van mijn bed neer gelegd...
Mijn katten eten hun prooi niet op.
_Ekenna schreef:genja schreef:Wat voor brokjes zouden jullie aanraden voor ern kitten dan? Royal canin of Hills krijgt hij
Nu
Ik vind brokken van Power of Nature (Fee’s Favorite/Meadowland Mix) goed. Ook voor kittens.Ik bestel ‘t bij Heimfutterservice (Duitsland) en heb ‘t altijd binnen een paar dagen binnen.
genja schreef:Dank je wel! zal eens kijken ik woon naast de duitse grens dus haal daar sowieso meestal het kattenvoer. Meer keus en goedkoper. Speciaal kittenvoer niet nodig?
Mizora schreef:Heb je rauw vlees gekocht (diepvries/koeling) of natvoer (blikjes/kuipjes/zakjes)?
Ik zou gewoon af en toe een blikje proberen en dan opschrijven welke het was, zowel als ze het niet lust als dat ze het wel lust. Veelal zijn blikjes niet meer dan 0.50-1.00€/kleinste maat, dus dat is te overzien.
Veel katten drinken namelijk te weinig en het lijkt erop dat de nierproblemen die veel oude katten hebben, daar mee te maken heeft. 150-200g natvoer heeft dus wel de voorkeur.