Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jester_ schreef:Ik heb dus deze
https://www.vouchervandaag.nl/gps-track ... BbEALw_wcB
Er moet dus wel een simkaart in met mb’s maar hij is heel secuur. Ik heb met mijn kpn familie voordeel een abbotje van 5 per maand waar ik onbeperkt mb’s op kan zetten
Jester_ schreef:Als hij op 1 signaal per uur staat gaat ie rustig een hele dag tot 2 dagen mee. Locatie per 10’seconden issie na 4/5 uur wel leeg. Ja je kan hem aan en uit zetten! En leeg is ook uit.
Hoeveel mb’s nog slecht zicht op..
xSiep schreef:Oud topic, maar misschien heeft iemand wat aan mijn ervaring. Ik heb de Weenact tracker voor mijn kat, en bevalt heel goed! Er zit een simkaart in, kost 8 euro per maand of bij vooruitbetalen 5 euro per maand. Hij is heel nauwkeurig, heb hem vaak op 5 minuten interval staan en dan doet hij er makkelijk hele dag mee. Hij is wel groot, vergelijkbaar met de Tractive, maar mijn kat vindt het geen probleem om hem om te hebben. De app werkt ideaal, kan tot een maand elke dag terugzien welke route ze heeft gelopen en je kan er ook naar toebellen en dan hoor je de omgebing van de kat en kan je ook tegen hem praten
Nielojram schreef:xSiep schreef:Oud topic, maar misschien heeft iemand wat aan mijn ervaring. Ik heb de Weenact tracker voor mijn kat, en bevalt heel goed! Er zit een simkaart in, kost 8 euro per maand of bij vooruitbetalen 5 euro per maand. Hij is heel nauwkeurig, heb hem vaak op 5 minuten interval staan en dan doet hij er makkelijk hele dag mee. Hij is wel groot, vergelijkbaar met de Tractive, maar mijn kat vindt het geen probleem om hem om te hebben. De app werkt ideaal, kan tot een maand elke dag terugzien welke route ze heeft gelopen en je kan er ook naar toebellen en dan hoor je de omgebing van de kat en kan je ook tegen hem praten
Wat leuk dat je ook kan praten!
" Poekie, back to base, I repeat, Poekie back to base"![]()
Ik heb de tractive, ook een fijn ding.
Lotteettol schreef:Ik lees even mee, ben namelijk op zoek naar een tracker.
Hoe gaat dat dan als hij “leeg” is zoals ik hier lees? Moet je hem dan opladen en zit je kat dan een tijdje zonder?
Zijn trackers waterdicht trouwens ?
welmoedz schreef:Lotteettol schreef:
Deze kwam ik ook tegen, wat zijn de ervaringen?
Flevolander schreef:ik weet dat er al even niet gereageerd is in dit topic, maar morgen krijg ik onze tracker van Invoxia.. en ik deel graag mijn ervaringen.. vandaar toch even een berichtje in dit topic
Dispar_Vulgo schreef:Flevolander schreef:ik weet dat er al even niet gereageerd is in dit topic, maar morgen krijg ik onze tracker van Invoxia.. en ik deel graag mijn ervaringen.. vandaar toch even een berichtje in dit topic
Ben heel benieuw!
Wij hebben ongeveer een maand de Tractive voor onze kat.
Nou is hij al wel 2x thuis gekomen zonder trackers. Ook al 1x de kat echt gezocht (in het donkerj, dat ging goed.
Nadeel is wel dat hij niet mega nauwkeurig is. De ‘vind’ optie (met licht en/of geluid afspelen) werkt alleen als je al haast op de kat staat.
Toen de tracker verloren (overdag) was het nog behoorlijk zoeken in de bosjes, omdat we niet dicht genoeg bij waren voor de ‘vind’ opties.
Batterij gaat ongeveer 4 dagen mee, maar dan zet ik hem wel elke nacht uit.
En je kan de history van afgelopen 24 uur bekijken waar je kat geweest is, maar dat werkt echt niet fijn.
Maar ondanks meerdere nadelen, zijn we er toch heel blij mee. We hebben een ‘dure’ raskat en nu kunnen we hem toch met een geruster hart buiten laten!