Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Sja als ik stijf loop, doet het pijn. En goed ook. Bij mijn DA hangt hier ook altijd een sensibiliseringsposter over op.
CalipsoLover schreef:poes schreef:Sja als ik stijf loop, doet het pijn. En goed ook. Bij mijn DA hangt hier ook altijd een sensibiliseringsposter over op.
Ze kan nog moeilijk de trap op, dat gaat stapje per stapje, dus ja ze kan het nog maar doet het niet meer zo vaak. Ze spring ook nog op de zetel en loopt verder normaal dus echt 'stijf' is ze niet. Anders zou ze ook niet meer kunnen springen vrees ik, en ze springt soms ook nog op mijn bed, die is wel +50cm hoog. Dus ik weet niet goed wat jou definitie van stijf is...
CalipsoLover schreef:Ik ben persoonlijk tegen vaccinaties. Ik heb er zelf ook nooit gehad. Dit is een keuze, zowel voor kat als kind. Bij mijn paard en hond doe ik dit wel, omdat zij te veel in contact komen met andere soortgenootjes. Maar zo kan je ook een discussie starten, we hebben mede gekozen onze katten niet te laten vaccineren omdat er geen andere katten in onze tuin kunnen komen en ze dus nooit een andere kat zien.