Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tinkermuts schreef:Wat een mooi verhaal, mijn hond is ook geen allemansvriend maar geeft dat aan door weg ervan te gaan, wat ik wel opvallend vind is dat mensen die mijn man of ik geen prettige mensen vinden onze hond deze personen ook echt niet moet wat zich uit dat hij door hen echt niet aangehaald wil worden en soms wel eens gromt naar hen als ze dat toch blijven proberen. Ik vind ook dat honden vaak mensen kennis hebben, maar uiteraard beslist mijn hond niet wie er wel of niet over de vloer komt haha. Heel fijn dat de oplichting is voorkomen. En idd lekker plakje rosbief.
loez schreef:mooi hè loez, ik denk idd ook dat ze heel erg het gevoel vd baasjes oppikkenTinkermuts schreef:Wat een mooi verhaal, mijn hond is ook geen allemansvriend maar geeft dat aan door weg ervan te gaan, wat ik wel opvallend vind is dat mensen die mijn man of ik geen prettige mensen vinden onze hond deze personen ook echt niet moet wat zich uit dat hij door hen echt niet aangehaald wil worden en soms wel eens gromt naar hen als ze dat toch blijven proberen. Ik vind ook dat honden vaak mensen kennis hebben, maar uiteraard beslist mijn hond niet wie er wel of niet over de vloer komt haha. Heel fijn dat de oplichting is voorkomen. En idd lekker plakje rosbief.
Onze beast had dit ook!die voelde elk persoon icm ons haarfijn aan.
Suzanne F. schreef:En waarom heeft de hond dan belet dat jij werd opgelicht?