ik heb weer een vraagje...
met de kittens gaat alles goed en met moeders ook alleen heeft ze wel heel erg last van vlooien maar omdat ze nog voeding geeft ben ik bang dat ik hier nu nog even niks aan kan doen en haar als de kittens zelfstandig eten pas kan ontvloeien heeft iemand hier ervaring mee ?
ook heeft mijn nichtje het voor elkaar gekregen dat haar moeder een kitten wil kopen... dit lijkt mij egter geen goed iedee. toen ik haar zij dat ze dan wel heel goed voor de kitten moet zorgen was het antwoord het ging toch ook goed met drupje (de moeder van het nestje). dit is dus zoals jullie waarschijnlijk ook wel begrijpen niet het geval. de kitten word dan ben ik bang een paar weken in huis gehouden en word dan zonder pardon weer bij de andere katten buiten gezet. ik heb haar daar op gewezen dat de moeder kat nu ook heel mager is overal vlooien heeft. het enige antwoord wat ik krijg is dat de kat er nu toch wel weer beter uit ziet. en dat het komt doordat de ze kittens heeft gekregen. dit is natuurlijk niet het geval een kat hoort voor en na de bavaling gewoon netjes op gewicht te zijn. de reden dat de kat aansterkt is dat ik hem bij voer en elke avond zorg dat hij weer bij zijn kittens licht. nu is dus mijn vraag hoe ik op een nette manier duidelijk kan maken dat ze niet goed voor de kat hebben gezorgd en dat ik dus een ander thuis voor de kittens ga zoeken.