KarmaChansy schreef:Jolynne schreef:Ik vind het vooral raar dat de eigenaar gewoon zelf geen topic opent, gezien ze hier ook op bokt zit. Net zoals dat de eigenaar enkele maanden geleden een topic opende, waarbij ze aangaf dat ze in de toekomst graag 1 nestje zou willen fokken met de hond..terwijl ze dan toch al wist welke gebreken er waren, zeker met de tijdlijn die jij nu aangeeft. Maar eigenaar had onderzoeksplicht en blijkbaar heeft ze deze niet gebruikt, een dure les. De Hubertusklauw was ook al bekend, gezien het hele nest van deze hond het heeft.
Het is niet netjes haar/hem zo te kijk te zetten, je had haar/hem beter even een PB kunnen sturen als het je zo hoog zit blijkbaar.
Misschien wel ja maar aan de andere kant snap ik ook wel als iemand zo reageerd. Het is ook zo frustrerend dat zoiets gebeurd! Echt geloof me dat wil je echt niet meemaken..
Het moet eens stoppen met mensen die doodleuk een nestje willen fokken maar er geen geld aan uit willen geven en er alleen aan willen verdienen. En waarschijnlijk pups leuk/schattig vinden. En als koper moet je weten wat je koopt! Ook al is het van een kennis.. Zo zie je maar weer. Lees je goed in en zorg dat je goed voorbereid bent. En dan nog al doe je alles zo goed en je uiterste best dan kan je altijd nog pech hebben natuurlijk maar dan zit je waarschijnlijk niet zo in de sh*t als nu