Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Het is de poes van je broer en hij maakt zelf de bakken niet schoonNiemand lees ik behalve jij. Lekker dan.
Ik maak ook 2x per dag mijn bakken schoon, doe ik dat niet plast er ook eentje wel eens ergens anders...helaas is dan meestal mijn bed de dupe.
xTweetyx schreef:Ik snap je frustratie maar vindt het onterecht om zo negatief over je broer te praten op internet. Wat ik zo heb gelezen, heb je geen positief wordt over hem te zeggen.. erg jammer want t blijft je broer.
Skyefate schreef:Ze plast al op mijn spullen sinds... goh, ik kan het mij niet meer herinneren. Ze doet het allesinds al sinds ze kitten-af is. Ze zien hier ook opgegroeid.
VivaLaVida schreef:Jij denkt dat de kat expres de hele dag haar plas ophoudt tot het genoeg is om in jouw (net neergezette) cameratas te piesen?
Skyefate schreef:VivaLaVida schreef:Jij denkt dat de kat expres de hele dag haar plas ophoudt tot het genoeg is om in jouw (net neergezette) cameratas te piesen?
Dat was een manier van vertellen, een grap, een 'embellishment'ik geloof voor geen meter dat katten hun plas ophouden om dit te doen, man
Skyefate schreef:Neenee, ze is recent nog naar DA geweest! Had het hier ergens gepost, maar er is bij haar niets aan de hand :p Gewoon ja... altijd gestressed. En nee, ik had het ook niet per se over haat, da's veel te sterk, maar gezien de kater die toen mijn mama over zijn pootje had gereden ook echt alles van haar ondersproeide dat duidelijk hierom deed, vroeg ik me af wat ik haar ooit misdaan had