Vaak kunnen ze daar wat beter lang uit op liggen, wat ze vaak wel prettig vinden. Ik snap best dat ie anders lekker voor de bank kiest hahaha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dovish schreef:Wij hebben ook twee grote honden (newfoundlander en kruising Berner/duitse dog) en zij hebben een peuterbed. Dat vinden ze echt heerlijk, het is van de grond af en een stuk goedkoper te vinden dan zo'n xxl hondenmand.
SavannahNx schreef:Lees ook even mee, bij ons blijft ze gewoon liggen en als je in de buurt komt om haar te corrigeren of eraf te halen, haalt ze uit en hapt ze. Verder is ze wel gewoon heel lief en doet nooit wat maar als je haar van de bank af wilt hebben gaat ze happen en grommen.
tengeltje11 schreef:Geen idee of mensen weten hoe groot een dog uitgestrekt is?die past niet op een baby matrasje ofzo.
Hier heeft hij een 1-persoonsmatras en uitgestrekt kan daar echt geen 5 cm vanaf aan alle kanten.....
SavannahNx schreef:Lees ook even mee, bij ons blijft ze gewoon liggen en als je in de buurt komt om haar te corrigeren of eraf te halen, haalt ze uit en hapt ze. Verder is ze wel gewoon heel lief en doet nooit wat maar als je haar van de bank af wilt hebben gaat ze happen en grommen.
DatBenIkNou schreef:SavannahNx schreef:Lees ook even mee, bij ons blijft ze gewoon liggen en als je in de buurt komt om haar te corrigeren of eraf te halen, haalt ze uit en hapt ze. Verder is ze wel gewoon heel lief en doet nooit wat maar als je haar van de bank af wilt hebben gaat ze happen en grommen.
Zooo dat is brutaal en dominant zeg! Ik zou haar een riem/lijn aan doen en onmiddellijk een flinke ruk van de bank af geven bij dat gedrag. Nooit accepteren.
Paardenfan25 schreef:tengeltje11 schreef:Geen idee of mensen weten hoe groot een dog uitgestrekt is?die past niet op een baby matrasje ofzo.
Hier heeft hij een 1-persoonsmatras en uitgestrekt kan daar echt geen 5 cm vanaf aan alle kanten.....
Hebben jullie met die grote honden echt een 1 persoonsmatras in de huiskamer liggen????
Foto?![]()
Mijn man heeft niets met honden en dit zou hem helemaal gek maken, haha
Ik vind die doggen echt geweldig
fjordjes schreef:Ja bij de ikea hebben ze ook zo'n bankje knopparp. Moet ik alleen even opmeten of die groot genoeg is voor Milo.
Little_Gift schreef:Droom verder Mizora!
Een onderdanige of onzekere hond zal nooit de plaats van de leider innemen als deze niet op zijn plaats zit of ligt! Dat is gewoon NOT DONE volgens de roedelregels!
Het zijn de opportunisten, de honden die zichzelf goed voelen als 2de in rang, net onder de roedelleider, die die zijn plaats en daarmee taak overnemen willen als deze zijn rug keert!