Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jessix schreef:Ja ik toch niet, want dikke kans dat ze 's avonds gewoon weer thuis waren gekomen. Of misschien al wel een uur later. Scheelt veel stress, gezoek en geregel. Daarbij blijven katten ook wel eens aan een ander huis "plakken" als ze daar eenmaal zijn geweest.
GDG schreef:Jessix schreef:Ja ik toch niet, want dikke kans dat ze 's avonds gewoon weer thuis waren gekomen. Of misschien al wel een uur later. Scheelt veel stress, gezoek en geregel. Daarbij blijven katten ook wel eens aan een ander huis "plakken" als ze daar eenmaal zijn geweest.
Nee ik zou het ook absoluut niet waarderen dat ze gecatnapt zijn, maar wel dat áls diegene dat dan toch al gedaan heeft wél snel zorgt dat ze weer bij me terugkomen ipv ze in het asiel te dumpen.
Als ik lees over ''ik moet vroeg werken en ben dan 's avonds pas weer thuis'' word ik ook niet vrolijk hoor, zorg dan eerst maar dat die chips uitgelezen worden zodat je de eigenaar kunt achterhalen want als je ze echt gecatnapt hebt zit diegene vreselijk in de rats door jouw goede intenties.
safina schreef:Ik ben op die manier een kat kwijt geweest. Ook iemand die het raar vond, een raskat in het buitengebied. Laat maar snel de chip uitlezen. Voor hetzelfde geldt zit iemand nu vreselijk in de zorgen.
GDG schreef:Jessix schreef:Ja ik toch niet, want dikke kans dat ze 's avonds gewoon weer thuis waren gekomen. Of misschien al wel een uur later. Scheelt veel stress, gezoek en geregel. Daarbij blijven katten ook wel eens aan een ander huis "plakken" als ze daar eenmaal zijn geweest.
Nee ik zou het ook absoluut niet waarderen dat ze gecatnapt zijn, maar wel dat áls diegene dat dan toch al gedaan heeft wél snel zorgt dat ze weer bij me terugkomen ipv ze in het asiel te dumpen.
Als ik lees over ''ik moet vroeg werken en ben dan 's avonds pas weer thuis'' word ik ook niet vrolijk hoor, zorg dan eerst maar dat die chips uitgelezen worden zodat je de eigenaar kunt achterhalen want als je ze echt gecatnapt hebt zit diegene vreselijk in de rats door jouw goede intenties.
IMJ schreef:Fijn ts! De katten zouden heel goed verdwaald kunnen zijn! Katten gaan meestal niet ver van huis en deze zaten al 3 uur op dezelfde plek. Lijkt me ook niet heel gebruikelijk. Ik woon zelf ook in het gooi. Hier zie ik niet zo veel raskatten op straat hoor. Mijne ook niet.
Voor hetzelfde geld waren ze dus wel verdwaald en vannacht wel de snelweg op gerend en... plat...