Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Urona447 schreef:Lekker gemakkelijk om je achter je man te verschuilen. Ik vind het dieptriest dat je zonder informatie in te winnen een hond koopt en dan ook nog bij een broodfokker.
Antonius schreef:Urona447 schreef:Lekker gemakkelijk om je achter je man te verschuilen. Ik vind het dieptriest dat je zonder informatie in te winnen een hond koopt en dan ook nog bij een broodfokker.
Hey, als jij je beter voelt door dit soort reacties te geven, moet je dit vooral blijven doen! Wordt iedereen beter van....
Sammyoo: ik begrijp zeker je standpunt. Ik wil online niet verder ingaan op keuzes die mijn man en ik al dan niet samen maken, maar hij volgt mijn keuzes betreffende de paarden eigenlijk altijd, hij steekt daar ook moeite en geld in, terwijl het niet zijn hobby is, dus ik kan ook niet botweg zeggen, nee we kopen die hond niet. En dan mogen andere mensen dit geen goede keuze vinden, het is wel de bewuste keuze die ik maak en ik moet dagelijks samenleven met mijn man.
Nogmaals, broodfok zie ik hier echt niet in. Die mensen hebben 1 teef die nu een nest heeft. Ik kan inderdaad niet bevestigen of ontkrachten dat ze niet voortdurend opnieuw gedekt wordt, echter zie ik wel hoe de hond zich gedraagt en dat is in mijn ogen precies zoals een erfhond zich hoort te gedragen.
Die mensen verdienen inderdaad geld aan het verkopen van pups. Mijn buurman heeft een heel bekende fokkerij in springpaarden, fokt jaarlijks 20-25 veulens, en weet je, die verkoopt ze ook met (dikke) winst.
Bedankt voor de anderen met felicitaties!