Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mastrootje schreef:bartjeminoes schreef:Ik vind het echt echt belachelijk hier mensen kunnen zeggen: inslapen..Wat bezield je! Elk dier is afhankelijk van de mens en als er een dierenarts nodig is dan komen er kosten bij daar kies je voor en in dit geval had de kat ook naar het asiel gekunt of naar een ander huisje. Nu wordt het diertje de dupe van de mens terwijl de kat nog prima jaren mee kan gaan! 15 jaar is niet absurd oud hoor en ja ze moet levenslang aan de medicatie maar als het diertje daarna een heel prima leven heeft dan ben je echt niet egoïstisch hoor! Egoïstisch is als je de kat in laat slapen. Ik zou me schamen als ik jullie was
Helemaal mee eens, sta versteld hoe makkelijk sommige zeggen in laten slapen, terwijl er feitelijk weinig kosten zijn. 12 tot 20 euro aan medicatie. Dat is nog niet eens een avondje bio, hoeveel van jullie laten dat omdat het te duur is? En de kat is dat niet waard?
Dit vind ik heel erg. Heb je deze reacties persoonlijk ontvangen via bokt?Citaat:Ik heb ondertussen ook negatieve reacties gehad dat ik de bodem van de maatschappij ben die werkende mensen leegzuigt en blah. Dat maakt me boos maar ook meer gedreven om financieel het gewoon volledig zelf te doen.
linnnh schreef:TS, ik veroordeel niet. Ik zeg ook niet dat het niet kan. Ik geef alleen aan dat ik het niet helemaal begrijp. Ik vind je toelichting hierop heel helder en begrijp het nu een beetje meer. Ik heb er juist respect voor dat jouw centen naar je dieren gaan en je kan rondkomen. Het was niet mijn bedoeling om je het gevoel te geven dat ik je veroordeel. want dat is niet van toepassing.Dit vind ik heel erg. Heb je deze reacties persoonlijk ontvangen via bokt?Citaat:Ik heb ondertussen ook negatieve reacties gehad dat ik de bodem van de maatschappij ben die werkende mensen leegzuigt en blah. Dat maakt me boos maar ook meer gedreven om financieel het gewoon volledig zelf te doen.
Cowgirl schreef:ElineS trek het je niet aan. Je doet alles wat je kan en hoeft hoeft hier je echt te verantwoorden over je situatie...echt niet.![]()
Ik denk eerlijk dat het je siert wat je doet ondanks je situatie.
Iemand met het hart op de goede plek.
BarbaLala schreef:Ik snap dat mensen geen duizenden euro's meer in een heel oud (en krakkemikkig) dier gaan pompen, maar dit gaan om relatief kleine bedragen voor een aandoening die prima onder controle te houden is. Dan hoor je niet aan inslapen te denken. Dat is mijn hele punt.
BarbaLala schreef:Ik snap dat mensen geen duizenden euro's meer in een heel oud (en krakkemikkig) dier gaan pompen, maar dit gaan om relatief kleine bedragen voor een aandoening die prima onder controle te houden is. Dan hoor je niet aan inslapen te denken. Dat is mijn hele punt.