Mijn opa en oma hebben altijd al dwerggeiten gehad. Eerste een hele lieve gekke knuffelgeit genaamd mekkie, die is helaas een paar jaar terug overleden. Toen kwam er een nieuwe mekkie (exact de zelfde kleuren, ook heeel lief) en nog twee zwarte genaamd berny en goaty

Vervolgens kwam er een bok bij en heeft Mekkie 2 kleintjes gekregen: roosje en madelief. Helaas zijn deze verstoten (waarschijnlijk door de aanwezigheid van te veel vreemde mensen bij de bevalling) en hebben het niet gehaald ondanks de iedere zoveel uur de wekker stond om de fles te geven, en ze een warme plaats in huis hadden

Het jaar daarop is er weer een bok bij geweest en heeft mekkie weer 2 kleintjes gekregen: een bok (ondertussen gecastreerd) en een meisje. Genaamd Joopie en Ukkie. Ontzettend lieve beesten die ook wel eens mee wandelen gingen haha. Dit zijn ze, links ukkie en rechts joopie

(Oeps typfout: @opa&oma*)

Mijn pony staat nu op een soort beesten boetje waar geiten rondlopen die ook aan mijn liefde voor geiten moeten geloven

Hier de foto van ze een beetje wazig

De stippels zijn een stelletje die te leen waren maar ondertussen hier ook wonen. En er tussen in staat mama geit: die linker half op beeld geit is haar dochter en ze had er nog 1 maar die heeft helaas tijdens de dracht moeten bevallen van een afgestorven geitje en is toen ingeslapen. De twee leuke vooraan zijn Joshi (meisje)en Luba (gecastreerde bok). We hebben daar toen ze geboren waren vele uren achteraan gerend om ze te pakken en te aaien en nu besteden zij veel tijd aan achter ons aan rennen voor aandacht

Ontzettend leuke beesten allemaal, stuk voor stuk!