Poes met suikerziekte

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:06

Ach ik ben niet per sé tegen euthanasie, maar bij voorbaat euthanaseren bij de diagnose diabetes vind ik persoonlijk wat te makkelijk ja. Als de kat niet goed in te stellen is (ook niet met prozinc, wat speciaal voor katten is) dan is dat vroeg genoeg.
Zijn er meer bestaande klachten en is het een optelsom dan ben ik er ook niet op tegen. Maar puur om de diabetes? Nee. Als je merkt dat de kat zich niet fijn voelt terwijl deze goed ingesteld is (of niet goed in te stellen valt) dan kan dat altijd nog.

Mijn eigen suikerkat staat op prozinc, krijgt 2x daags vers vlees, heeft 24/7 brokjes beschikbaar zodat zij zelf kan bepalen wat goed voelt qua eten, is behoorlijk gelijkmatig qua activiteit en doet het prima.

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:14

justdiesel schreef:
@Gdg, dat weet ik zelf ook niet zo heel goed.....
Ik denk dat ik het nu nog niet zelf doe omdat ik nog denk dat ik dat niet goed kan ofzo.
De dierenarts krijgt ook geen bloed uit haar oor en moet steeds een ader opzoeken.
Op zich heb ik dan meer vertrouwen in de dierenarts.
Ik ben ook de laatste 2 keren niet mee geweest dus heb het ook niet kunnen bespreken.


Dierenartsen doen het meestal uit de ader omdat ze dat dagelijks doen en (dus) makkelijker vinden. Mensen met suikerkatten doen het 'aan de lopende band' bij het oor (of voetzooltjes) en daar werkt het prima bij... Het is echt zo moeilijk niet.
Heb je al eens op het suikerkattenforum rondgelezen? Youtubefilmpjes bekeken over het prikken in het oor? Je hoeft in het oor niet specifiek op een ader te richten hè, maar dat weet je vast al als je er een beetje over gelezen hebt.

Weet je, bijna iedere suikerkatteneigenaar gaat dit vroeg of laat zelf doen, dus waarom begin je er niet gewoon nu mee, nu je het het vaakst nodig hebt en er het meeste profijt van hebt?

Kijk mij persoonlijk maakt het natuurlijk niets uit, maar het is voor je kat en jullie zelf gewoon fijner als je thuis prikt. Scheelt een hoop gedoe, hoop tijd en hoop geld. Dus ik zou zeggen: koop een startsetje, lees je in /kijk filmpjes en probeer het gewoon eens +:)+ .

fleurtjeuh
Berichten: 10373
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Poes met suikerziekte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 16:41

En meld je alsjeblieft aan op get diabeteskatten forum!
Je dierenarts is aan het klungelen en de insuline te snel aan het verhogen.
Dit kan tot een dodelijke hypo leiden en dat wil je natuurlijk niet!
2x in 1 week insuline verhogen is echt veel te snel!

sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Re: Poes met suikerziekte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 17:17

Lastig was vergeten te zeggen dat mijn kat dus ook op diabetesvoer staat. Ik denk dat het lastig is om juiste instelling te krijgen als er weinig structuur in voedingspatronen zit omdat de pieken dan slecht te regelen zijn. Wij zouden zo de volgende keer weer een diabetes kat nemen, ze is vrolijk en doet alles wat een kat hoort te doen. Verkeerd spuiten is praktisch onmogelijj mwt vetpen. Altijd even navoelen. Voel je geen natte plek dan zit je goed.

Caira
Berichten: 26082
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Re: Poes met suikerziekte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-18 19:53

Instellen kan best een tijdje duren! Ga niet te snel verhogen en leer aub zelf prikken! Veel fijner voor de kat, en uiteindelijk voor jezelf

twinducklin
Berichten: 2339
Geregistreerd: 30-04-02
Woonplaats: Zuid-limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 08:15

GDG schreef:
Ach ik ben niet per sé tegen euthanasie, maar bij voorbaat euthanaseren bij de diagnose diabetes vind ik persoonlijk wat te makkelijk ja. Als de kat niet goed in te stellen is (ook niet met prozinc, wat speciaal voor katten is) dan is dat vroeg genoeg.
Zijn er meer bestaande klachten en is het een optelsom dan ben ik er ook niet op tegen. Maar puur om de diabetes? Nee. Als je merkt dat de kat zich niet fijn voelt terwijl deze goed ingesteld is (of niet goed in te stellen valt) dan kan dat altijd nog.

Mijn eigen suikerkat staat op prozinc, krijgt 2x daags vers vlees, heeft 24/7 brokjes beschikbaar zodat zij zelf kan bepalen wat goed voelt qua eten, is behoorlijk gelijkmatig qua activiteit en doet het prima.


Te gemakkelijk? Denk dat de keuze voor euthanasie een stuk moeilijker is als behandelen. Alleen ik heb er een andere mening als jou over. Ik vind dat je een dier niet moet vermenselijken. Een mens kan goed aangeven wat hij voelt, een dier kan niet de telefoon oppakken en je bellen om te zeggen dat hij een hypo / hyper heeft. En dan vind ik het niet verantwoord mijn dier daarmee 9 uur op een dag alleen te laten.
Fijn om te lezen dat het wel goed kan gaan.

Daarnaast trek ik liever dan meteen de stekker eruit als na 3 maanden zich ellendig voelen. Dan zou ik me pas schuldig voelen. Maar goed dat is mijn mening. Heb het met dierenarts er ook nog over gehad en die stond achter de beslissing en gaf zelf aan dat hij zijn eigen dier bij de diagnose diabetes waarschijnlijk ook zou euthaniseren omdat hij er al veel ellende mee had gezien.

Ieder zijn eigen mening. Ik vind dat er geen fout is als je het uit belang voor je dier doet. En neem voor het gemak even aan dat iedere dierenbezitter het beste voor zijn dier wil en het dier het liefst zo lang mogelijk bij zich houd op een diervriendelijke manier. En de grens daarin is dun en kan iedereen alleen maken in zijn eigen situatie.

fransje23

Berichten: 15437
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 12:07

twinducklin schreef:
Te gemakkelijk? Denk dat de keuze voor euthanasie een stuk moeilijker is als behandelen. Alleen ik heb er een andere mening als jou over. Ik vind dat je een dier niet moet vermenselijken. Een mens kan goed aangeven wat hij voelt, een dier kan niet de telefoon oppakken en je bellen om te zeggen dat hij een hypo / hyper heeft. En dan vind ik het niet verantwoord mijn dier daarmee 9 uur op een dag alleen te laten.
Fijn om te lezen dat het wel goed kan gaan.

Daarnaast trek ik liever dan meteen de stekker eruit als na 3 maanden zich ellendig voelen. Dan zou ik me pas schuldig voelen. Maar goed dat is mijn mening. Heb het met dierenarts er ook nog over gehad en die stond achter de beslissing en gaf zelf aan dat hij zijn eigen dier bij de diagnose diabetes waarschijnlijk ook zou euthaniseren omdat hij er al veel ellende mee had gezien.

Ieder zijn eigen mening. Ik vind dat er geen fout is als je het uit belang voor je dier doet. En neem voor het gemak even aan dat iedere dierenbezitter het beste voor zijn dier wil en het dier het liefst zo lang mogelijk bij zich houd op een diervriendelijke manier. En de grens daarin is dun en kan iedereen alleen maken in zijn eigen situatie.


Ik denk juist het omgekeerde de keuze om een diabeteskat te behandelen is ingrijpender dan euthanasie. Inslapen is niet makkelijk maar een eenmalige beslissing, een diabeteskat vraagt offers in je dagelijkse doen en laten. Snap dat mensen voor euthenasie kiezen want het goed managen van een diabeteskat vraagt ook verdieping in de materie. Het moet een bewuste keuze zijn en je leven moet er op kunnen worden ingericht.

Overigens is diabetes bij een kat makkelijker te managen dan bij een mens qua voeding en stress.Een kat kan je veelal dagelijks precies dezelfde hoeveelheid eten en hetzelfde voer geven. Ze hebben geen etentjes, feestjes etc . Stress valt ook vaak te vermijden.

Dat dierenartsen een kat niet goed krijgen ingesteld heeft vaak ook met hun kennis en kunde te maken. In de opleiding is er weinig aandacht voor diabetes bij katten dus ze moeten zich er nog extra in gaan verdiepen. Caninsulin is ontwikkeld voor honden en geeft bij katten weleens problemen. Mijn kat was ook niet in te stellen met Caninsulin maar op Lantus geen problemen.
Lantus is een langwerkende insuline waardoor de kans op hypo's beduidend kleiner is dan bij Caninsulin.

detos240
Berichten: 444
Geregistreerd: 21-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 12:39

kiwiwitje schreef:
Jeetje wat lastig! Geen ervaring verder mee. Wat ik je wel kan aanraden(om de kosten een beetje te drukken) bestel je dieetvoer op zooplus. Stukken goedkoper dan bij de dierenarts! :)


Onze hond moet ook dieetvoer hebben. Onze oude kat had ook blaasgruis. (is er nu helaas niet meer is 18 jaar geworden)
Ik bestel mijn voer nu bij Brekz.nl. Scheelt me 20 euro op een zak hondenvoer dan dat ik het bij de dierenarts haal. Het enige "nadeel" is dat je twee zakken tegelijk koopt. (vind ik geen nadeel maar wel een grote uitgave in een keer........)

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 12:54

TS, ik heb je topic vluchtig doorgelezen.

Je kat krijgt nu een NPH insuline. Dat wil zeggen dat er een bepaald eiwit aan toegevoegd is opdat de insuline langer werkt.
Misschien doe je het al maar het is zeer belangrijk om vlak voor gebruik de pen te zwenken(niet schudden!!) en meteen te gebruiken(niet heel even wegleggen) anders is de dosis niet meer betrouwbaar en kan je meer of minder eenheden spuiten dan je denkt) je moet ten minste 10 x zwenken.

Bij mensen is het zo dat ongeveer 10% van de mensen allergisch is voor het eiwi wat hierin zit. Dit kan bij katten uiteraard ook het geval zijn. Mocht het instellen dus niet lukken zou ik dus zeker vragen naar een langer werkende insuline.
Ik lees hier dat Lantus ook bij katten ingezet wordt. Dit is een veel stabielere insuline dan NPH(catsulin is een NPH insuline) en hoef je niet te zwenken.(want is een heldere oplossing)

Oh en het is belangrijk niet iedere dag op dezelfde plek te injecteren.

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-18 19:48

@Gdg, ik kan me niet registreren op het suikerkatten forum, mijn mailadres is ongeldig geeft hij aan :(
Ik heb geen ander mail adres.
Je hebt ook gewoon wel gelijk hoor, dinsdag ga ik zelf naar de dierenarts en dan moet hij het me maar leren zelf te doen. Of misschien dat ik morgen wel even naar hem bel voor overleg.

@Fleurtjeuh, ik kan me daar helaas niet aanmelden....
In principe zou een dierenarts toch moeten weten wat hij doet toch?
Maar ik heb bij het hele gedoe geen goed gevoel in elk geval

@Sorbetje, heel af en toe voel ik wel een beetje nat, ik weet niet of ik dan verkeerd gespoten heb of dat het nog van een druppeltje aan de naald is.

@Caira, Ik geef het ook wel de tijd maar vind het vooral voor de poes erg vervelend

@Twinducklin, Ik vind het ook verschrikkelijk om te moeten zien dat mijn dier zich niet lekker voelt...
Misschien denk ik te menselijk maar ik kan het me ook niet voorstellen dat ze vrolijk word van al die prikken..... Iedereen doet wat hij/zij het beste vind voor het dier, de ene vind wat anders belangrijk als een ander...... Dat blijft altijd en inderdaad iedereen zo zijn mening..

@Fransje, Het vergt in elk geval veel van de planning, tijd en moed van het baasje.
Ik ga in elk geval eens vragen aan de dierenarts waarom hij voor een honden insuline heeft gekozen.

@Detos, zolang de zakken dicht blijven en lang genoeg van datum geeft het niks, het is inderdaad alleen wel een grote uitgave in 1 keer.

@Natasja, Dat zwenken en meteen gebruiken deed ik inderdaad, misschien een paar seconde maar niet langer wachten in elk geval. Dat het 10x moest wist ik dan weer niet...
Nee op dezelfde plek deed ik al niet, zou ik zelf ook niet heel vrolijk van worden. Lijkt me zo beurs worden.....

Ik kan niet zeggen dat ik ook maar enige verbetering merk bij mevrouw de poes.
Lijkt eerder slechter met haar te gaan.....
Drinken doet ze nog meer en ze is nu ook af en toe verschrikkelijk klaaglijk aan het miauwen.
Eten doet ze wel goed, ze is niet meer zo geobsedeerd voor eten.
Plassen nog steeds enorm maar dat kan ook niet anders gezien hoeveel ze drinkt.

De kater zit ondanks dieetvoer en pijnstiller toch nog op andere plekken te plassen als op de kattenbak...
Ppfff ben vandaag even mijn moed aan het verliezen....

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 20:05

Hi!
Heel lang ervaring mee! Onze poes werd op 10-jarige leeftijd ook suikerziekte geconstateerd en is er ruim 14 mee geworden! 2x per dag spuiten en bijna elkaar dag bloed uit het oortje prikken om te meten. Ik was daar heel consequent in, pas het laatste jaar heb ik dat bloed prikken los gelaten.

Ze knapte enorm op van de insuline, hing na 2 weken zelfs weer in de gordijnen.

Ik was zeker de eerste paar kaar heel strikt met mijn spuittijden. 'S ochtends voor mijn werk, en 's avonds hield ik er ook rekening mer. Mijn sociale leven had ik er op aangepast, dus het heeft behoorlijk wat impact. Daardoor ging het wel goed en heb ik ook nooit hypos gehad.
Voordeel was wel dat ze een binnenkant was en ik dus altijd evenveel eten kon geven en goed managen.

De laatste paar jaar ging mijn man ook spuiten, dus konden we afwisselen.

Ik vind het nooit erg en had alles voor haar over, ze was mijn liefste vriendje, maar toen ze er niet meer was merkte ik wel weer de vrijheid. Ik zou het echter zo weer doen.
Scheelde wel dat ze erg lief en meewerkend was. Na het eten ging ze altijd uit zichzelf klaar liggen om gespoten te worden. <3

Ik spoot caninsulin.

Ik zou je zeker aanmelden op het diabeteskattenforum. Daar krijg je veel advies en ook bij nood kun je een pb sturen. Zeker zo in het begin erg behulpzaam!
Wel op deze (er zijn er meer): www.diabeteskatten.nl.

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-18 21:58

Wat fijn dat je poes nog 4 jaar het goed gedaan heeft op de insuline, dat geeft weer hoop...
Ik ben ook heel strikt, om kwart over 7 smorgens en kwart over 7 savonds geef ik insuline.
Vanmorgen dus maar netjes mijn wekker gezet en niet meer uitslapen dus.....
Niet heel fijn maar ik heb het wel voor haar over.
Dat is wel bijzonder dat die van jou er klaar voor ging liggen.

fransje23

Berichten: 15437
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:09

justdiesel schreef:
@Fransje, Het vergt in elk geval veel van de planning, tijd en moed van het baasje.
Ik ga in elk geval eens vragen aan de dierenarts waarom hij voor een honden insuline heeft gekozen.


Caninsulin is standaard het eerste middel van keuze dus dat is niet zo gek.

Als je thuis de bloedtest gaat dien kan je makkelijk een dagcurve maken en sowieso checken wat de insuline doet. Eerste test voor het spuiten en dan 4 uur later kijken.
Mocht Caninsulin niet werken, zoals bij mijn kat , zijn er nog Prozinc en Lantus als alternatief.

simodi schreef:
Ik was zeker de eerste paar kaar heel strikt met mijn spuittijden. 'S ochtends voor mijn werk, en 's avonds hield ik er ook rekening mer. Mijn sociale leven had ik er op aangepast, dus het heeft behoorlijk wat impact. Daardoor ging het wel goed en heb ik ook nooit hypos gehad.
Voordeel was wel dat ze een binnenkant was en ik dus altijd evenveel eten kon geven en goed managen.

De laatste paar jaar ging mijn man ook spuiten, dus konden we afwisselen.

Ik vind het nooit erg en had alles voor haar over, ze was mijn liefste vriendje, maar toen ze er niet meer was merkte ik wel weer de vrijheid. Ik zou het echter zo weer doen.
Scheelde wel dat ze erg lief en meewerkend was. Na het eten ging ze altijd uit zichzelf klaar liggen om gespoten te worden. <3


Klinkt bekend :j

Ik heb ruim 8 jaar tweemaal daags gespoten en mijn leven op die tijden aangepast. Mijn moeder was zo lief om af en toe in te vallen bij vakantie, niet iedere oppas durft te spuiten, en bij etentjes etc.
Een diabeteskat beïnvloed gewoon je dagelijkse leven.
Mijn suikerspinner is nu een maand geleden ingeslapen en nu merk ik inderdaad pas hoeveel vrijheid ik terug gekregen heb. Maar mocht ik ooit weer een diabeteskat krijgen doe ik het gewoon weer.

fransje23

Berichten: 15437
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:11

Mijn kat kwam trouwens braaf als ik hem riep met : Boris, junkietijd :D
Hij kreeg nu het spuiten altijd 1 snoepje dus hij werd wel een beetje omgekocht....

fleurtjeuh
Berichten: 10373
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:13

Caninsulin is voor katten niet meer de eerste keuze.
Dat is nu Prozinc maar veel dierenartsen blijven vasthouden aan het bekende.
Prozinc is speciaal ontwikkeld voor katten

fransje23

Berichten: 15437
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:15

fleurtjeuh schreef:
Caninsulin is voor katten niet meer de eerste keuze.
Dat is nu Prozinc maar veel dierenartsen blijven vasthouden aan het bekende.
Prozinc is speciaal ontwikkeld voor katten



Zou goed kunnen, "in mijn tijd" was er nog geen Prozinc.

Maar ts is dus iets om na te vragen!

GDG

Berichten: 4848
Geregistreerd: 11-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 22:29

fleurtjeuh schreef:
Caninsulin is voor katten niet meer de eerste keuze.
Dat is nu Prozinc maar veel dierenartsen blijven vasthouden aan het bekende.
Prozinc is speciaal ontwikkeld voor katten

Klopt. Maar sommige dierenartsen kennen het middel nog niet eens... Vandaar dat het altijd handig is om je zelf ook in te lezen, dan kun je je DA op dat soort dingen attent maken en in overleg gaan over wat het beste lijkt.



fransje23 schreef:
Ik heb ruim 8 jaar tweemaal daags gespoten en mijn leven op die tijden aangepast. Mijn moeder was zo lief om af en toe in te vallen bij vakantie, niet iedere oppas durft te spuiten, en bij etentjes etc.
Een diabeteskat beïnvloed gewoon je dagelijkse leven.

Het heeft inderdaad best een impact. Ik heb niemand in mijn omgeving die durft te spuiten helaas, dus ook geen vervanger. Dus voor mij al een tijd geen uitjes van meer dan 12u meer.

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 16:36

@Fransje, ik ga het in elk geval overleggen met dierenarts
Geweldig dat je kat op commando kwam :D
Ik denk dat ik dat snoepje na het prikken ook maar eens ga invoeren.
Zo heb ik dan een beetje het idee dat ik ook lief ben voor haar en haar niet alleen maar pijn doe....

@Fleurtjeuh, je zou toch verwachten dat een dierenarts ook up to date moet blijven.

@Gdg, Mijn man zou ook nog kunnen spuiten maar de kinderen wil ik er absoluut niet mee opzadelen.

Vandaag lijkt ze wat beter in haar vel te zitten gelukkig

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 19:56

justdiesel schreef:
Wat fijn dat je poes nog 4 jaar het goed gedaan heeft op de insuline, dat geeft weer hoop...
Ik ben ook heel strikt, om kwart over 7 smorgens en kwart over 7 savonds geef ik insuline.
Vanmorgen dus maar netjes mijn wekker gezet en niet meer uitslapen dus.....
Niet heel fijn maar ik heb het wel voor haar over.
Dat is wel bijzonder dat die van jou er klaar voor ging liggen.

Ik heb ook inderdaad 4 jaar niet meer kunnen uitslapen .... :=

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-18 21:13

Ik voel wel dat ik die extra uurtjes tekort kom nu hoor.... :Z

simodi

Berichten: 8609
Geregistreerd: 21-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 22:43

fransje23 schreef:
Mijn kat kwam trouwens braaf als ik hem riep met : Boris, junkietijd :D
Hij kreeg nu het spuiten altijd 1 snoepje dus hij werd wel een beetje omgekocht....

Ik gaf ook altijd een snoepje erna! Doet wonderen!

fransje23

Berichten: 15437
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 20:40

justdiesel schreef:
@Fransje, ik ga het in elk geval overleggen met dierenarts
Geweldig dat je kat op commando kwam :D
Ik denk dat ik dat snoepje na het prikken ook maar eens ga invoeren.
Zo heb ik dan een beetje het idee dat ik ook lief ben voor haar en haar niet alleen maar pijn doe....


Het spuiten voelen ze nauwelijks, huid is heel ruim en naaldje erg dun, dus echt pijn doe je haar niet.

Snoepje is om het in ieder geval leuk te houden en werkt meestal goed :j

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-18 21:30

oliebol snoepje vergeten vandaag..... :')
Maar ze onderging het braaf.

Vandaag weer naar de dierenarts geweest en haar waardes waren wel lager als de vorige keer maar nog steeds te hoog. Was iets van 18 nog iets en het moet tussen de 5 en 9 zijn zei hij.
Dus nu insuline verhogen naar 3,5

Ik begon nog over de insuline dat ik gelezen had dat die ik heb voor honden is en die niet goed bij katten werkt.
Denk dat meneer de dierenarts ongesteld was want hij reageerde er niet heel vriendelijk op.
Over het algemeen zijn wij altijd heel goed tevreden over hem en hebben we vertrouwen in hem maar jullie en hij brengen me wel aan het twijfelen. Ik moest snel weer naar mijn werk dus had ook geen tijd om er over in gesprek te gaan.
Vrijdag moet ik weer terug en dat wacht ik nog even af en dan ga ik samen met mijn man eens even bespreken hoe we verder gaan.

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-18 20:40

Vandaag eindelijk eens wat beter nieuws wat betreft de poes, haar waarde is aan het zakken.
Ze had nu 14
Ik heb het idee dat ze zich ook iets beter voelt, ze komt weer kroelen.
Het drinken en plassen is helaas nog wel drama maar ik hoop dat dat nog gaat verbeteren.

Vorige week dinsdag was de waarde 18, toen moest ik eigenlijk op vrijdag weer terug komen maar ik heb die dag de afspraak af moeten zeggen omdat ik niet weg kon van mijn werk.
Dus nu was het bijna een week geleden dat er getest is en nu was er een vervanger.
Die kon wel met een klein prikje in haar oor een druppel bloed vangen, zo veel fijner zo!

sorbetje

Berichten: 859
Geregistreerd: 16-09-11

Re: Poes met suikerziekte

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 15:27

Oh dat klinkt goed dan ben je er bijna. Nog iets zakken. Drinken en plassen blijven ze doen tot de waarde echt goed is.