sunshine schreef:Mijn pup is een tamaskan
Heb inderdaad ook liever dat hij het aangeeft en vind dat enorm knap van hem al, denk dat ik hem gewoon wat meer tijd moet geven.
Is dit niet een ras dat sowieso soms wat meer moeite heeft met zindelijk worden?

Persoonlijk zou ik het piepen nooit negeren als hij zijn bench anders vervuilt. Dat doet ie echt niet voor de lol. En een kleine bench heeft blijkbaar geen zin, dan zou ik die ook vergroten.

Bench was geen succes, elk uur er uit voor mini plasjes. Dus los in onze slaapkamer na een paar maanden gek worden van de gebroken nachten. Toen hoefde ze maar 1x per nacht eruit. Ze is nu bijna 2 jaar en ik durf nu wel te zeggen dat ze iig thuis doorslaapt. Uit logeren is een ander verhaal en gaat het soms mis, waarschijnlijk omdat ze dan toch wat stress ervaart.
en hardleers. Mijn labrador is er de eerste paar nachten even uitgeweest voor een plas op de puppytrainer of op het balkon. Daarna meldde hij zich tegen een uurtje of 5. En nog steeds eigenlijk. De grappenmaker. Maar nu kan hij het wel ophouden hoor.
die gaat gewoon 2 keer per dag een keer extra op het gras zelfs nu ze 3 is.
maar zelfs dan hebben ze nog geen haast om op te staan