Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:En anders nodig je je ouders gezellig bij jullie thuis uit
Kentaro schreef:OMG, meis, je WEET dat je het dus toch nooit goed kunt doen in hun ogen, dan zou ik me er echt geen druk meer om maken en gewoon zeggen dat ze gewassen is en klaar! En als ze haar dan weer vinden stinken, zeg je dat je haar dan de volgende keer maar niet meer wast......
Neej schreef:Je eigen hond ruik je naar mijn ervaring niet, omdat je toch de hele dag "in die lucht" zit. Ik ruik in mijn auto ook geen hond maar als mijn moeder instapt zegt ze "pff wat ruikt die auto naar hond". Dus je eigen neus zou ik niet al te veel vertrouwen hier.
mvermeulen1 schreef:je kan je hond gewoon wassen hoor ook met dit weerIk heb op het moment echt top drukte in de trimsalon van mensen die hun hond fris met de feestdagen willen
![]()
je heb ook droog shampoo.. of hondenparfum. en nee dat is echt geen chemisch spul maar vaak gewoon op waterbasis en de hond ruikt dan fris.
Santos_05 schreef:Meestal is dat toch echt de boodschap dat je hond niet mee mag.... Je hond speciaal moeten wassen / poederen / enz lijkt mij toch juist niet beter worden?!? Helemaal omdat ze normaal niet stinkt?
Kan je de vraag niet rechtstreeks stellen? Of de hond in de bijkeuken laten als tussenoplossing?
Zoolgangster schreef:Santos_05 schreef:Meestal is dat toch echt de boodschap dat je hond niet mee mag.... Je hond speciaal moeten wassen / poederen / enz lijkt mij toch juist niet beter worden?!? Helemaal omdat ze normaal niet stinkt?
Kan je de vraag niet rechtstreeks stellen? Of de hond in de bijkeuken laten als tussenoplossing?
Het komt zó vaak voor dat mensen hun eigen huisdieren niet ruiken (door gewenning, heel normaal) terwijl de rest van Nederland dat duidelijk wel doet.
Cayenne schreef:Moet ik er nog wel bij zeggen dat ze de vorige keer juist wel een dag van tevoren gewassen was. Op de dag zelf heb ik haar nogmaals ingesprayed en gezwitsald. Ik werd bijna misselijk van de zwitsalgeur
Maar goed, toen vonden ze haar dus juist stinken?
Neej schreef:Zwitsal is op zich ook in mijn ervaring niet hét product voor een lekker luchtje op je hondOp babies: prima, maar ik heb mijn hond ook ooit gewassen met zwitsal bij gebrek aan beter, hij heeft nog nooit zo gemeurd
Cayenne schreef:Neej schreef:Zwitsal is op zich ook in mijn ervaring niet hét product voor een lekker luchtje op je hondOp babies: prima, maar ik heb mijn hond ook ooit gewassen met zwitsal bij gebrek aan beter, hij heeft nog nooit zo gemeurd
Ik was haar er niet meeHet zijn van die doekjes die ik dan snel even over de vacht heen haal. Ik was haar met hondenshampoo voor witte honden.
Dracarys, ze krijgt 3 keer per week vers vlees en verder Cavom brokken. Toen we haar net kregen had de vorige eigenaar haar op een goedkoop hondenmerk staan waardoor ze enorm vieze scheten lietDat doet ze nu gelukkig niet meer.