GamblersCup schreef:Zus heeft hond pas een week, dus alle "positieve ervaringen" plus de commentaren erbij als "dus kan gewoon" of "gebeurt dus niks" zijn flauwekul: zus en ts kennen hond niet of amper dus het risico dat het wél gekloot, herrie, in huis pissen, onrust wordt is groot. Niet echt een dag om het eens fijn te gaan testen.
Ik begrijp je probleem niet echt ts. Jouw huis, jouw regels. Zus wil een hond, dus is zus daar verantwoordelijk voor. Nee is nee, dan mag zij voor haar hond een oplossing zoeken. Je aanbod voor beyalen opvang aannemen of geen sinterklaasfeest voor zus. Simpeler kan niet.
Helemaal eens, daarnaast weet zus al lang van het feest en zal de hond ook een bewuste keuze zjn geweest. Hier had ze al eerder over na kunnen denken.
Jouw aanbod om te betalen voor de opvang van haar hond vind ik heel genereus, maar neem aan dat ze dat ook zelf kan bekostigen. Anders vind ik een hond erbij met risico's op allerlei soorten kosten ook geen verstandige keuze. (jij kan niet zo heel veel veranderen aan deze situatie, overmacht).