Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Jeetje hé.. Dan te bedenken dat je kat nu anders gewoon dood was als je gewoon klakkeloos geluisterd had..
Daarom zou ik ook nooit een dier op de tafel niet meer uit de narcose wakker laten worden. Ik zou altijd een tweede opinie willen. Je weet maar nooit. Blijkt wel weer.
Want nu is er nog kans dat hij jarenlang een mooi leven tegemoet gaat!
Sterkte TS!
daantjuhhh schreef:ElineS schreef:Jeetje hé.. Dan te bedenken dat je kat nu anders gewoon dood was als je gewoon klakkeloos geluisterd had..
Daarom zou ik ook nooit een dier op de tafel niet meer uit de narcose wakker laten worden. Ik zou altijd een tweede opinie willen. Je weet maar nooit. Blijkt wel weer.
Want nu is er nog kans dat hij jarenlang een mooi leven tegemoet gaat!
Sterkte TS!
Nooit? Dat ligt natuurlijk geheel aan de situatie!
Gelukkig heeft TS een goede keus gemaakt.
Fijn dat hij weer thuis is.
dat had je bij ons minstens 500 euro gekost, voor 1 operatie hahahaha. Mazzel'pik'. Blij dat het gelukt is. En de assistente om zoiets laten bellen? Ik had het geweigerd, ook al heb ik zelf 100% vertrouwen in mijn collega's. Ik kan het lang niet zo goed uiitleggen als de DA, dus is het echt not-done.

Hopelijk herstelt Loekie goed, zorg maar goed voor 'm. Beterschap dapper kattenventje

) de oude is. Voor nu flink verwennen en goed op hem passen. Het is zo onwerkelijk wat er allemaal al gebeurt is, we zijn hier thuis nu allemaal zo gelukkig met hoe het met Loekie gaat.