Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
yvje86 schreef:Oh absoluut niet, hier schaam ik me zeker niet voor!
Dit wordt vaker gedaan.
De hond had genoeg ruimte om in te liggen en het was alleen voor snachts (daarnaast heb ik haar zelfs snachts nog uitgelaten).
Kreeg dit advies zelfs van de hondenclub.
yvje86 schreef:Hmmm, bijzonder. Bekijk het eens vanuit het dier: Zo'n jong dier kan simpelweg zijn behoefte niet al die tijd ophouden. Fysiek gaat dit niet. Wél wil zo'n dier zijn behoefte ophouden, want het wil immers een schoon nest. Dan sluit jij dus zo'n dier alsnog op in een klein hok? Mijn manier zou het nooit zijn, ik zou me daar inderdaad voor schamen.Oh absoluut niet, hier schaam ik me zeker niet voor!
Dit wordt vaker gedaan.
De hond had genoeg ruimte om in te liggen en het was alleen voor snachts (daarnaast heb ik haar zelfs snachts nog uitgelaten).
Blue_Monday schreef:Die blaffen niet zo hardrina schreef:En voor de rest met hun grote bek van herplaats em kom em maar halen. Ik wil je met een week of 2 nog wel eens horen of die grote bek er nog steeds is.
Sorry TS maar ik vind jou echt geen hond waardig
Kan je geen stalkat nemen? Die hebben wat minder aandacht nodig dan een hond.
Palmera schreef:yvje86 schreef:Oh absoluut niet, hier schaam ik me zeker niet voor!
Dit wordt vaker gedaan.
De hond kon liggen zeg je. Kon hij zich ook draaien als hij ligt?
En hij zal maar plotselinge diarree krijgen. Is daarna gedwongen ernaast te blijven staan totdat jij je nest uitkomt. Walgelijk!
Zeker omdat er meer dan genoeg vriendelijke methodes zijn. Die kosten tijd. Maar dan heb je ze wel zindelijk voor het leven.
Op een enkel ongelukje na.
fannetje schreef:In ieder geval veel sterkte, probeer de frustraties van je af te zetten (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan) en ga voor een nieuwe frisse start, met veel positieve aandacht voor de hond.
En ja, dat gaat veel tijd en energie kosten, maar is denk de enige mogelijkheid om dit gedrag te kunnen ombuigen.