Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BrittS schreef:We vragen ze dan om in ieder geval bij het prikje te blijven, als steun voor hun hond. Ze hoeven dan niet te zien dat het dier in slaap valt (sommigen krijgen dan nare herinneringen boven van een vorige hond die geëuthanaseerd is). Verschil is er dan niet echt, omdat de hond dan sowieso niet eerst bij ons achter zit, maar gewoon vanuit de wachtkamer met de eigenaar komt en dan eigenlijk al heel snel in slaap valt.
Van schreef:Ik blijf er ook altijd bij, geen DA die mij gaat vertellen dat dat niet mag bij MIJN hond![]()
Mijn DA vind dat prima maar ik heb ook wolfhonden, die smorgens afleveren en een tijd moeten wachten voor ze aan de buurt zijn... daar word niemand gelukkig van de DA al helemaal niet
ElineS schreef:Nee, het is dierenziekenhuis Assen. Dus gewoon hier in de stad. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar heb er wel veel goede dingen over gehoord. Waar ik nu ben, ben ik ook altijd wel tevreden geweest hoor, maar met dit even niet.
Cayenne schreef:Ik ben wel benieuwd: is het ook mogelijk om erbij te blijven wanneer ze onder narcose gaan voor sterilisatie/castratie? Of is dat niet gebruikelijk?
TS, heel veel succes vandaag!!