Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kabayo schreef:Sorry maar kruizen ga ik sowieso niet doen. Dan steriliseer ik haar 10x liever zonder nest.
Denk eerlijk gezegt ook niet dat daar veel vraag naar is
Kabayo schreef:Damain... maar denk je echt dat ze dat gaan doen ? Muilkorfen verplichten? No way dat mijne ooit zo'n ding draagt. En trouwens, hg honden zijn verplicht op cursus te gaan. Dan is het probleem qua gedrag toch redelijk verholpen. Mijne loopt nu al bij de cursus huishond , we kunnen bijna door naar de gevorderden.
Little_Gift schreef:Ben ik de enige die in de kopfoto van het te dekken teefje al geen raszuivere Rottweiler zie?
Snuit te lang, oren te groot, vorm kop doet aan beauceron of dobermann denken maar mist de vierkante, korte stompe snuit en de kleine driehoekig gevouwen oren plus de typerende rimpel boven de ogen tussen de oren en aan beide kaken/mondhoeken... Afgaande op die foto zou ik op marktplaats voorbij scrollen met de overtuiging dat dit weer zo iemand is die denkt een kruising pup verkocht te kunnen krijgen als rottweilerpup.
Of ik het dan erger vindt dat verkoper bewust zou liegen of het zelf niet zou weten, eigenlijk eerder dat laatste zelfs omdat ik het erg kwalijk vind dat een eigenaar of fokker zelf niet weet of ziet hoe een rottweiler er echt hoort uit te zien...
Little_Gift schreef:Maar dan fok je toch niet met de niet pikzwarte friesen? En als je het heus ook ziet, dan fok je toch niet met je teefje?
Kabayo schreef:Sorry maar kruizen ga ik sowieso niet doen. Dan steriliseer ik haar 10x liever zonder nest.
Denk eerlijk gezegt ook niet dat daar veel vraag naar is