Dierendag! Wat doe jij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:13

Niks :') Er is voor mij ook geen feestdag :)F _O-
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 04-10-17 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Zeeuwsemeid

Re: Dierendag! Wat doe jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:15

Ik heb een deken voor mijn hond gekocht :+

Afbeelding

Wij gaan in november een week naar Brighton, veel lopen dus, en als het regent dan word die hond doorweekt. En met haar dikke vacht droogt ze erg langzaam op... dus maar een regendeken voor haar gekocht. Ideaal met dierendag want dan is er overal korting!

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 20:22

:')
Afbeelding
Samiyah schreef:
Voor mijn katten heb ik net koolvis gekocht, even gekookt (uiteraard laten afkoelen) en gegeven. Had eens gelezen dat veel katten dat super lekker vinden dus leek me een leuke dierendag traktatie. :D

De ene rook er 1 keer aan en liep weg, de andere heeft er een paar hapjes van gegeten... Leuk, katten :)) :+

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:26

Waarom vis voor een kat koken? Lijkt me niet zo zeer nodig :+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:28

Stond overal op internet dat mensen het eerst even kookten voor ze het aan de kat gaven. Het waarom weet ik ook niet :')

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:29

Helaas doe ik niks, ik zit in Antwerpen voor mijn stage dus ik kan mijn beestjes thuis niet verwennen (vogels, ratjes en vissen). Maar gelukkig zorgen mijn moeder en zus heel goed voor ze :D

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 20:29

Niks. Hier is het altijd dierendag.
Zelfs geen wandeling.

Spoiler:
Maandag en dinsdag heel erg lang gewandeld

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:13

Ik had een nieuw speeltje geregeld en een grote zandbak om in te spelen. Mijn gerbils kwamen, zagen, en negeerden :') in plaats daarvan sprongen ze meteen op schoot, dat vonden ze leuker. Nouja ook goed :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:22

Niks, mijn beesten worden elke dag verwend..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:25

Hamstertjes hebben lekker wat extra gekregen. Mijn dametje een lekker stukje speltcracker, is een echte fitgurl die dame! :))
Meneer wil liever een meelworm dus die heeft dat lekker gekregen! :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:30

Een schoon bed :').
Verder heb ik ze gister al een knaagstokje gegeven, die binnen een half uur op was... Beesten krijgen ook nooit te eten ofzo :').
Afbeelding
En ze hebben elkaar ook fijne dierendag gewenst :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 21:41

Mijn hond is uit logeren bij mijn ouders omdat we op vakantie waren :')
Hij zal vast een extra aai hebben gehad, haha.

Zeeuwsemeid, die deken is wel mega handig zeg! Ik heb ook een langhaar die zeikienat is als we gewandeld hebben... Ik vind het wel wat.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 22:18

Renee1991 schreef:
Mijn hond is uit logeren bij mijn ouders omdat we op vakantie waren :')
Hij zal vast een extra aai hebben gehad, haha.

Zeeuwsemeid, die deken is wel mega handig zeg! Ik heb ook een langhaar die zeikienat is als we gewandeld hebben... Ik vind het wel wat.

Ja ik vind het ideaal, en deze was niet eens duur. Ik was €25 kwijt... bij de ruitersportzaak gekocht. In een dierenwinkel kostte het me zo €50 :=

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 22:22

Mijn hond houdt van rennen,spelen met haar beste vriendinnetje op stal, luieren en geknuffeld worden.

Dus heeft ze precies dat gedaan :)

Maar goed, dat doet ze elke dag

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 09:45

beetje laat, maar mijn cavia is gisteren op dierendag nogwel overleden.. dus niet echt een leuke dierendag voor hem :') (maarr wel exact 7 jaar geleden dat wij hem en zijn broertje gekocht hebben!)

Tuigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:00

Niks, mijn paard mocht gisteren na bijna twee weken rustig aan doen & stappen voor het eerst lekker in de regen en wind de drafbaan op (onder de vrouw :+ ) Had al een mooie Bucas besteld, dus vond het wel even prima :D

MissAnnemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:23

De hond kreeg een lekker botje }>

Afbeelding

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:46

Hier heeft de hond een speeltje gekregen. De dagelijkse boswandeling was minder leuk, normaal kom ik niemand tegen en nu liepen er heel veel mensen met honden die helaas niet allemaal sociaal waren, dus mijn hond veel aan moeten lijnen. Dacht nog bij mezelf, arme honden, het is dierendag dus gaan ze een keer naar de bossen met de hond, wat hier dus een dagelijkse gewoonte is.

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:09

Yentaah schreef:
:')
[ [url=m/VFdhq6.png]Afbeelding[/url] ]
Samiyah schreef:
Voor mijn katten heb ik net koolvis gekocht, even gekookt (uiteraard laten afkoelen) en gegeven. Had eens gelezen dat veel katten dat super lekker vinden dus leek me een leuke dierendag traktatie. :D

De ene rook er 1 keer aan en liep weg, de andere heeft er een paar hapjes van gegeten... Leuk, katten :)) :+

Hahaha ik ben juist mega relax met dat gespin van die katten haha!
Hier ook ondankbare mormels. Haal wel eens verse vis, en dan dan neem ik voor de katten verse haring, sprotjes of zalm mee. Nou ze trekken hun neus er voor op. De hond heeft dan geluk

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:13

Neonlight schreef:
Hier heeft de hond een speeltje gekregen. De dagelijkse boswandeling was minder leuk, normaal kom ik niemand tegen en nu liepen er heel veel mensen met honden die helaas niet allemaal sociaal waren, dus mijn hond veel aan moeten lijnen. Dacht nog bij mezelf, arme honden, het is dierendag dus gaan ze een keer naar de bossen met de hond, wat hier dus een dagelijkse gewoonte is.
Daar hadden mijn vriend en ik het gisteren ook over. Veel honden hebben elke dag het zelfde rondje door de wijk, geen snuffel en ravot mogelijkheden. Vanaf dat het 's avonds na het eten licht is tot dat het weer donker wordt, die periode gaan wij elke dag naar het bos. In de winter wat minder omdat het dan snel donker wordt en wij meestal 's avonds de grote ronde doen. In het weekend elke dag bos en twee morgens door de week. Dan komen we dus 'maar' vier keer per week in het bos en dan de andere dagen wijk rondjes. Vreselijk ahhaha, maar we proberen ze vaak mogelijk losloop rondjes en snuffel rondjes te doen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 14:47

Onze poes moet ook geen verse vis :o? Maar als je het steeltje van een banaan eraf knakt staat ze binnen 3 tellen naast je, ook al is ze buiten. Ze is gek op banaan :') Gisteren heeft ze ook weer een klein stukje gekregen en dan is ze weer helemaal gelukkig.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 16:54

Ik geloof dat ik heel on-kattige katten heb. Die van mij volgen op de voet (en soms bijna eronder), en zijn niet weg te sláán- al is dat niet proefondervindelijk vastgesteld.

Ik slaap altijd onder 2 dekens; 1 fleece dekentje, en 1 deken uit 2 katten en 1 hond