Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samiyah schreef:Voor mijn katten heb ik net koolvis gekocht, even gekookt (uiteraard laten afkoelen) en gegeven. Had eens gelezen dat veel katten dat super lekker vinden dus leek me een leuke dierendag traktatie.![]()
De ene rook er 1 keer aan en liep weg, de andere heeft er een paar hapjes van gegeten... Leuk, katten![]()
Renee1991 schreef:Mijn hond is uit logeren bij mijn ouders omdat we op vakantie waren![]()
Hij zal vast een extra aai hebben gehad, haha.
Zeeuwsemeid, die deken is wel mega handig zeg! Ik heb ook een langhaar die zeikienat is als we gewandeld hebben... Ik vind het wel wat.
Yentaah schreef:![]()
[ [url=m/VFdhq6.png]Afbeelding[/url] ]Samiyah schreef:Voor mijn katten heb ik net koolvis gekocht, even gekookt (uiteraard laten afkoelen) en gegeven. Had eens gelezen dat veel katten dat super lekker vinden dus leek me een leuke dierendag traktatie.![]()
De ene rook er 1 keer aan en liep weg, de andere heeft er een paar hapjes van gegeten... Leuk, katten![]()
Neonlight schreef:Daar hadden mijn vriend en ik het gisteren ook over. Veel honden hebben elke dag het zelfde rondje door de wijk, geen snuffel en ravot mogelijkheden. Vanaf dat het 's avonds na het eten licht is tot dat het weer donker wordt, die periode gaan wij elke dag naar het bos. In de winter wat minder omdat het dan snel donker wordt en wij meestal 's avonds de grote ronde doen. In het weekend elke dag bos en twee morgens door de week. Dan komen we dus 'maar' vier keer per week in het bos en dan de andere dagen wijk rondjes. Vreselijk ahhaha, maar we proberen ze vaak mogelijk losloop rondjes en snuffel rondjes te doen.Hier heeft de hond een speeltje gekregen. De dagelijkse boswandeling was minder leuk, normaal kom ik niemand tegen en nu liepen er heel veel mensen met honden die helaas niet allemaal sociaal waren, dus mijn hond veel aan moeten lijnen. Dacht nog bij mezelf, arme honden, het is dierendag dus gaan ze een keer naar de bossen met de hond, wat hier dus een dagelijkse gewoonte is.