Wat is het favoriete tussendoortje van jullie hond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:43

Schuur_ schreef:
Ik zoek eigenlijk een snack die mijn hond niet binnen de paar minuten op heeft en gezond is.

Lamspootjes vind die niks aan, varkensoren en toebehoren is in no time weg,... Geef hem nu bullepezen maar dat is ook zo snel op. Die 'gewone' kauwbotten waren niet zo gezond dacht ik

Buffelhoorn?

Die van mij is gek op kippenpootjes, varkensoren en vooral helemaal gek op kaas.

fjordjes

Re: Wat is het favoriete tussendoortje van jullie hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:49

Alles eigenlijk wel. Maar de koekjes van de cranenbroeck bevallen denk het meest!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:55

Oh ja slagroom! Daar worden ze hier ook gek van hoor als Ze de slagroom bus tevoorschijn zien komen!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:56

Kayleigh__ schreef:
Schuur_ schreef:
Ik zoek eigenlijk een snack die mijn hond niet binnen de paar minuten op heeft en gezond is.

Lamspootjes vind die niks aan, varkensoren en toebehoren is in no time weg,... Geef hem nu bullepezen maar dat is ook zo snel op. Die 'gewone' kauwbotten waren niet zo gezond dacht ik

Buffelhoorn?

Die van mij is gek op kippenpootjes, varkensoren en vooral helemaal gek op kaas.

Indd buffelhoorn of hertengewei, die hebben ze echt niet zomaar op haha

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 21:58

Wij trainde hier ook met ontdooide (en dan gesneden) frikandel! Echt, daar liepen ze 3x zo hard voor! Mijn kleine York weigerde namelijk wel eens zo'n hondenkoekje op het trainingsveld, dus toen over gegaan op frikandellen!

Nu krijgen ze overigens vrijwel nooit meer 'iets lekkers' want onze Stafford is zon beetje allergisch voor alles. Er ligt dus een Nylabone, maar dat is helaas lang niet zo lekker als pens of een lekker oortje..

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 22:23

Hier ook een hond die dol is op de Vitakraft beef sticks. :j
Als ik die tevoorschijn haal, dan haalt ze de hele trukendoos uit de kast. Daarnaast is kaas ook haar favoriet.

Mijn vorige hond was gek op ananas. :+

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 22:48

Mijne krijgen beenmerg, maar dan geen kleintjes :j en ze doen een moord voor bloedpudding :9

karma vreet alles wat ze te pakken kan krijgen, dus kan echt niks laten staan.

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 22:48

Beide honden hier zijn gek op wortels hier..
Net als de kat trouwens >;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 23:21

Dentasticks en runderkophuid. En puppybeloningssnoepjes. Veel dingen blieft ze niet, dit zijn de weinige dingen die ze wel graag heeft. En haar eten, vooral als ze een speciaal smaakje krijgt (met name hert is favoriet en die brokjes gebruik ik ook voor training).

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 23:31

Gerookte zalm of andere vis doet onze bordercollie x mechelse herder een moord voor

Onze galgo (zwerver geweest) eet alles maar kaas of vleeswaren favoriet

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 23:43

Mijn kleine man is verzot op ....stophoest :+ Hij doet er een behoorlijke tijd mee, zo schattig!
Niet dat hij het vaak krijgt hoor

Verder van die soort dentasticks en runderbot. Die laatste geven wij in kleine plakken. Daar doet hij hardstikke lang mee!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 07:10

Ik las hier iemand die zei hertengewei krijgen ze niet zomaar op.. Kan je dat ook even tegen mijn hond komen vertellen? :+ ik had een stuk gekocht, daar zeiden ze dat hij er zeker een half jaar mee zou doen. Sochtends gegeven, paar uur later kwamen we thuis en weg was hertengewei :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 07:13

Oh jeetje, das een duur grapje Hertengewei ligt hier al een jaar maar eens in de zoveel tijd ligt die lekker te knauwen.

Ik bedenk me trouwens net dat als ik een blik tonijn opentrek, ik 2 heeeeel enthousiaste honden bij me heb staan. Zijn ze gek op! Jammer dat het nog al moeilijk is om mee te nemen op training dus daar doen we het met stinksnoepjes van de aldi en kaasjes.

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 07:21

Die van mij is gek op komkommer en dan het liefst in stukjes van ca 1-1.5cm gesneden

Ook kabbelt ze graag aan een bot

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 08:03

black_kelpie schreef:
Knakker schreef:
we geven die van ons soms z'n soep merg pijp, is ze wel een paar uur mee bezig.
Bij sommige slagers krijg je ze gratis, bij andere kosten ze hooguit 75 ct

Kijk daar alsjeblieft mee uit....

[ [url=m/xekHH5.jpg]Afbeelding[/url] ]

oh joh, dat moet je inderdaad niet hebben, nooit aan gedacht.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 08:10

Hier eten ze bijna alles wel en vinden vooral de dingen lekker die ze niet vaak krijgen, of wat eigenlijk niet de bedoeling is dat ze het krijgen (het brood dat op de aanrecht ligt bijvoorbeeld }:0 )
In de zomer krijgen ze hier nog weleens bevroren stukjes slachtafval dat we van de jachtvereniging krijgen. Stukjes hert, zwijn etc, maar ook van wat we zelf slachten, dus de konijnen en kippen. Een konijnenkop zijn ze bijvoorbeeld wel even mee bezig (die dag krijgen ze dan een keer minder brokjes en dan de kop daarvoor in de plaats)

xpattystagor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 08:47

Mijn labrador vindt ook alles lekker haha, alleen tomaat en aardbei laat ie liggen :Y)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 08:50

Booooo schreef:
Ik las hier iemand die zei hertengewei krijgen ze niet zomaar op.. Kan je dat ook even tegen mijn hond komen vertellen? :+ ik had een stuk gekocht, daar zeiden ze dat hij er zeker een half jaar mee zou doen. Sochtends gegeven, paar uur later kwamen we thuis en weg was hertengewei :=

Dan heeft je hond het of verstopt of doorgeslikt oid, dat gewei is keihard. Mijn ex had het voor zijn Franse bulldog die alles binnne No time op of kapot had, hij heeft er zeker een jaar mee gedaan

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:24

Een gekookt eitje gaat er altijd wel in!
Die frikandellen... is dat gezond? Gewoon ontdooien en gaan?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:27

Mossel schreef:
Booooo schreef:

Dan heeft je hond het of verstopt of doorgeslikt oid, dat gewei is keihard. Mijn ex had het voor zijn Franse bulldog die alles binnne No time op of kapot had, hij heeft er zeker een jaar mee gedaan

Maar een Franse Bulldog is wel wat anders dan een Cane Corso.. Dat hertengewei was best een stuk wat hij niet zomaar doorgeslikt heeft kunnen hebben zonder dat hem dat een (medisch) probleem heeft opgeleverd :+ Verstopt is het ook niet..

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 09:38

Hertengewei moet het juiste formaat zijn. Ik had voor mijn jongte een gehalveerde gekregen en die heeft ze gewoon stukgebeten. kon overal de splinters oprapen...

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:00

Hier ook een kaasliefhebber. Kaas en vlees zijn favoriet. Mijn vorige hond was gek op frietjes.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 10:02

Booooo schreef:
Mossel schreef:

Maar een Franse Bulldog is wel wat anders dan een Cane Corso.. Dat hertengewei was best een stuk wat hij niet zomaar doorgeslikt heeft kunnen hebben zonder dat hem dat een (medisch) probleem heeft opgeleverd :+ Verstopt is het ook niet..

Maar het stond er niet bij dat het bij jou om een cane corso ging, en ruiken kan ik dat niet ;)
Daarbij zoals al eerder werd gezegd moet wel het juiste formaat gegeven worden, die kleine stukje die in de winkel liggen zijn zo weg bij een cane corso ja

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:13

Ik zag de vraag waar honden lsnger mee doen. Mijn hond blijft wekenlang blij met een gedroogde kalfspoot met pees. Eerst knaagt hij er dagen aan een uiteindelijk haalt hij het helemaal in elementjes uit elkaar (botjes).

Een oude en een nieuwe:
Afbeelding

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 12:17

Mossel schreef:
Maar het stond er niet bij dat het bij jou om een cane corso ging, en ruiken kan ik dat niet ;)
Daarbij zoals al eerder werd gezegd moet wel het juiste formaat gegeven worden, die kleine stukje die in de winkel liggen zijn zo weg bij een cane corso ja

Er stond inderdaad niet bij om wat voor ras het ging, maar dan kun je dus ook niet weten of hij hem heeft verstopt of ingeslikt. Maar blijkbaar kan jij wel ruiken dat ik een klein stukje in de winkel gekocht heb? :+