LadyMadonna schreef:Ik ben zo iemand die spontaan seniel wordt bij het zien van puppy's![]()
![]()
![]()
Maar ik zal me nooit opdringen naar een eigenaar, en mijn eigen hond mag dat ook niet...
Ik ook hoor..fcking love puppies.
Laatst een koppeltje met een rottweiler pup dacht ik op de parkeerplaats van bloemendaal strand. Ik heb trouwens wel eerst gevraagd of ik 'm mocht aaien
Als die mensen nee hadden gezegd had ik er geen probleem van gemaakt maar ze vonden 't goed. Pup leek blij en ik kwam ook weer aan m'n schattige-diertjes-aai-quota

Misschien dat het hier ook anders is dan bv in een grote stad, maar kleine kinderen (of de ouders) vragen áltijd of ze de honden mogen aaien, nog nooit gehad dat kinderen zomaar op mijn honden afstormen en ze gaan aaien. Volwassenen wel, maar dat zijn vrijwel altijd zelf ook hondeneigenaren die dan even een praatje maken over je hond, heel gezellig
En ik vind dat bloed irritant. 
Ik steek zelf vaak over, of ga even op de weg lopen als er iemand aan komt. Gewoon omdat de stoep smal is en mijn honden links lopen en de mensen zonder hond daar wel eens van in de war raken, omdat zij gewoon rechts willen lopen. Als ik zonder honden loop, hoef ik ook geen andere honden tegen me aan te hebben oid.