Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Noukie22 schreef:Ik heb geprobeerd een foto te maken van de kiezen, ze zijn een beetje wazig: http://imgur.com/a/WaBLT
En dat gaat bij de elleboog heb ik gevonden, dus het is in ieder geval een kat.
bruintje123 schreef:Hoe lang zou het duren voordat een kat in deze staat is? Dan kun je misschien iets aangeven betreft tijd van vermissen.
Nabster schreef:_Micha_ schreef:Ja echt niet normaal, ik schrik hier wel echt heel erg van eigenlijk. Heb hier nog nooit zo bij stil gestaan. Ik denk trouwens aan de hand daarvan ook dat het geen hondje is.
Ik zag laatst een franse buldog en toen ik in haar bekkie keek zag ik dat ze op sommige plekken gewoon twee tanden achter elkaar had![]()
het leek wel een haai echt niet normaal.
Dat heet kapotfokken en is verre van grappig.
Bralindy schreef:bruintje123 schreef:Hoe lang zou het duren voordat een kat in deze staat is? Dan kun je misschien iets aangeven betreft tijd van vermissen.
Hangt af of het vochtig is geweest of niet. Ook aantal beestjes en insecten in de omgeving. Ik denk zelf een maand tot ander halve maand. Misschien zelfs 2 maanden. Het duurt niet lang voordat al het organisch materiaal is opgevroten. Maar wel tot het in droogt (zoals op de foto's te zien is)