. Ik was nog aan het denken over antiknaagstrips maar dat kost weer zoveel voor zo'n grote ren.. Heb jij ze zelf gemaakt of gekocht? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik was nog aan het denken over antiknaagstrips maar dat kost weer zoveel voor zo'n grote ren.. Heb jij ze zelf gemaakt of gekocht?
. Misschien dat ik dan voor de zekerheid toch maar van die hoekprofielen neem... Maar gaat het hout niet snel rotten onder dat ijzer?
Had hier geen anti knaag strips nodig
. Wrs ga ik dat hok dan halen en verbouwen
. Natuurlijk blijven al mijn grappige ideeën van toepassing!
Morgen foto's
.
Morgen gaat m'n vader de put verder graven want dat lukte ons niet helemaal met z'n tweetjes
. Vandaag ga ik krammetjes halen en even proberen of mijn hout daar niet van splijt. Dan kan ik het gaas ook vastmaken en is de ren eindelijk af! Sorry dat ik geen foto's meer heb gepost
. Maar vanavond (als ik daar tijd voor heb, moet gaan babysitten) en morgen post ik foto's van het resultaat
.
Morgen gaat mijn vader nog helpen met het gaas ingraven en het gaas vastmaken aan de ren en dan is het KLAAR!
Ik ben die ren ondertussen kotsbeu
. We gaan morgen dan even proberen met krammen, moest dat niet lukken nemen we de nietjesmachine erbij
. Ik heb nog even jullie raad nodig trouwens, omdat plexiglas ontzettend duur is (voor alles wat ik nodig hebt komt het op zo'n 90 euro, en we hebben al heel veel geld in die ren gestoken) zou ik het regenprobleem liever oplossen met een doorzichtig dekzeil. Alleen is het wel de bedoeling dat ik het er makkelijk af kan halen. Iemand een idee hoe?

. Golfplaten is ook wel wat prijzig idd. Maar toch bedankt voor het idee
.
. Al het gaas zit erop en het gaas is ingegraven. Het is nog steeds niet af omdat ik telkens weer onderschat hoeveel werk het nog is
. Ik zal morgen foto's maken, dan ga ik (na school
) alles proberen af te krijgen.
. Ik heb zoals jullie weten konijnen met lang, wit haar. Omdat we nog geen gras hebben, ligt er dus allemaal aarde en zoals jullie mss wel kunnen raden zijn aarde en witte, langharige konijnen geen goede combinatie
. Of zou dat meevallen? Anders ga ik denk ik een deel tegels leggen, en dan een grote zandbak maken met wit zand, en dan nog een klein stukje gras zaaien.
.
Die van mij zijn een beetje slordig
.
.