Resistance schreef:Tijdens het TV kijken kwam hij opeens voorbij gerend! Iedereen weer gelijk schuivend erachteraan...mijn vader trok uit reflex onze andere slapende kat van de bank en gooide haar nog net niet achter de muis aan. Arme Elfje (haar naam) helemaal geschrokken...
![]()
Uiteindelijk werkte met blote handen vangen het beste!Ik ben heel bang dat ik hem met een zeef of pan plat sla, en nu heb ik wat meer controle.
Onze vreselijke nepkat, overigens:
[ [url=m/a8hPst.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo'n onschuldige blik
.Pas op want die beesten bijten venijnig!
mijn vader trok uit reflex onze andere slapende kat van de bank en gooide haar nog net niet achter de muis aan. Arme Elfje (haar naam) helemaal geschrokken...
Ik ben heel bang dat ik hem met een zeef of pan plat sla, en nu heb ik wat meer controle.
mijn ouders hebben Jersey giants en die lopen regelmatig met een muis
Het muizen vangen is geen probleem voor poeslief, gezien de grote kwantiteit. Het probleem zit hem vooral in het "wat-doe-ik-met-de-muis-zodra-ik-hem-gevangen-heb-gedeelte", gezien ik vandaag persoonlijk drie muizen weer naar buiten heb mogen werken.
We zijn nu in Zweden en ze heeft het vangen van muizen deze week ontdekt. Echter loopt ze er alleen maar achteraan te rennen en vindt het dan op den duur niet meer leuk. Gevolg: Ik heb al 8x sinds vorige maandag me in alle mogelijke bochten gewrongen om die krengen, die echt héél hard lopen, te vangen. Ik schuif geërgerd plat op mijn buik over de vloer met een zeef in mijn hand, lig onder kasten en banken en stoot tig keer mijn hoofd. Van de week heb ik het beest zelfs een uur moeten opwachten naast de koelkast omdat ik die niet van zijn plek kreeg.