Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A12345678910 schreef:@froukje
Jezus... wanneer lees je nou eens dat we niet wisten dat het een "kado" was , Ons is verteld dat een vriendin van ze spontaan verliefd werd op het beestje en haar graag wou hebben, toen hebben ze haar voor haar meegenomen. Misschien hadden we meer moeten vragen , ja. Maar daar kun je nu wel de heletijd op lopen hameren maar dat heeft geen zin iets vriendelijker mag wel
Verkocht is niet verkocht. Dat is in de winkel misschien zo maar een dier is niet een product!
Froukje schreef:A12345678910 schreef:@froukje
Jezus... wanneer lees je nou eens dat we niet wisten dat het een "kado" was , Ons is verteld dat een vriendin van ze spontaan verliefd werd op het beestje en haar graag wou hebben, toen hebben ze haar voor haar meegenomen. Misschien hadden we meer moeten vragen , ja. Maar daar kun je nu wel de heletijd op lopen hameren maar dat heeft geen zin iets vriendelijker mag wel
Verkocht is niet verkocht. Dat is in de winkel misschien zo maar een dier is niet een product!
Begin eens bij jezelf zou ik zeggenJij begint te schelden, ik niet.
Volgens de wet valt een dier gewoon onder de categorie producten als het gaat om verkoop, dus helaas. Zoals ik het al zei, ik kan het niet leuker maken dan het is.
Je hebt een fout gemaakt en daar heb je nu hopelijk van geleerd. Wees blij dat het beestje goed terecht is gekomen en laat het rusten.
Leer voor de volgende keer, als mensen iets leuk vinden en ze willen het hebben, laat ze dan zelf maar langs komen. Geen zaken doen met een tussenpartij.