Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DeMolenhoek schreef:Janine1990 schreef:Euh... wat dacht je van zelf de hele dag bij de puppy thuis blijven?
De hele dag meesjouwen vind ik zielig, uitputtend voor zo'n diertje. Zou ik sowieso het eerste half jaar niet doen.
Alle indrukken in een nieuw huis zijn al genoeg, en dan jullie zelf er bij.
Nou, dit is ook wel wat overdreven hoor. Moet je ook niet meer op reis gaan want dan sjouw je ze meerdere weken mee... De onze is nu 4 maand en gaat echt overal mee naar toe. En ja, dit zijn ook wel dagen en weekenden, soms op en dag meerdere plaatsen. Hond slaapt lekker bij in de auto of op de locatie waar we zijn, want ze voelt zich ondertussen overal wel thuis hoor.
Wat denk je van familie bij jullie op bezoek te laten komen op zondag? Zaterdag inderdaad gewoon rustig aan doen hoor.
maras schreef:Wat een boze reacties allemaal………..ik durf het bijna niet meer te zeggen hier maar mijn pups ( heb 3 honden in diverse leeftijden inmiddels) gingen vanaf begin af aan overal mee naar toe. En weet je wat…….het zijn super sociale, zich overal thuis voelende honden die rustig in een restaurant onder tafel slapen, die als we aan het winkelen zijn heel relaxt gaan liggen daar waar we de riem op de grond leggen en in elk hotel of waar we ook zijn op hun gemak zijn. Zou dat kunnen zijn omdat we ze vanaf het begin overal mee naar toe genomen hebben of heb ik mazzel dat al mijn honden zo makkelijk zijn? Ts ik wens jullie veel plezier met jullie pup en liefde en goede opvoeding maakt alles goed !!
Janine1990 schreef:Euh... wat dacht je van zelf de hele dag bij de puppy thuis blijven?
De hele dag meesjouwen vind ik zielig, uitputtend voor zo'n diertje. Zou ik sowieso het eerste half jaar niet doen.
Alle indrukken in een nieuw huis zijn al genoeg, en dan jullie zelf er bij.
madeliefw schreef:Bij mijn hond vroeger zijn we meteen op de camping gaan staan met de pup vanaf de eerste dag. Ze wist toch nog niet wat thuis was of niet. Jan en alleman kwam haar bekijken en ze sliep overal, op schoot, in een doosje, op het gras. Heeft er ook nooit wat aan over gehouden, enorm lieve sociale hond. Onze laatste hond, nu een jaar, kan ik me eigenlijk niet meer voor de geest halen hoe we de eerste dagen hebben aangepakt. Maar ze is wel meegeweest naar vrienden enzo, ook die eerste dagen. Ook niks aan overgehouden. Ze slapen toch wel.