Kuggur schreef:Dus mamma had de zaak prima ingeschat.
Stelletje paniekvogels altijd op bokt.
Helemaal mee eens.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poown schreef:Fijn dat het meeviel maar een hond gaat niet manken omdat hij liever lui dan moe is. Een hond is geen mens en denkt ook niet als een mens. Een hond loopt mank als hij pijn heeft.
Kuggur schreef:Dus mamma had de zaak prima ingeschat.
Stelletje paniekvogels altijd op bokt.
Jolien87 schreef:Wat fijn zeg! En de botten in zijn poot waren dus wel in orde? Ondanks dat het zo raar voelde?
72Melanie27 schreef:Ik snap niet waarom je niet wilt bellen..
Je zegt net zelf dat je niet dingen stiekem doet.
Op bokt je verhaal zetten kan wel.. maar even een DA bellen niet??.
Sorry maar als je echt om het beest geeft dan bel je eerder een DA die je echt verder goed advies kan geven dan dat je een verhaal op bokt zet.
Alle wegen leiden naar bokt...
Neverland schreef:72Melanie27 schreef:Ik snap niet waarom je niet wilt bellen..
Je zegt net zelf dat je niet dingen stiekem doet.
Op bokt je verhaal zetten kan wel.. maar even een DA bellen niet??.
Sorry maar als je echt om het beest geeft dan bel je eerder een DA die je echt verder goed advies kan geven dan dat je een verhaal op bokt zet.
Alle wegen leiden naar bokt...
Ze zijn allang bij de DA geweest.
Gelukkig heeft je hondje niks TS!
LoveGlove schreef:Nou we zijn naar de DA geweest
Het was eigenlijk niks speciaals
Ze hebben hem helemaal gecontroleerd, en hij gaf nergens pijn aan. Alleen was hij wel heel boos. Maar dat was te verwachten. Als laatste gingen ze naar zijn teentjes. En die bleken gewoon over elkaar te zitten, omdat hij wat langere nagels heeft. Toen lieten we hem even lopen, en hij was weer helemaal de oude. De DA zei dat hij helemaal in top conditie was. Vooral voor zo'n oud beestje als hij. Zijn heupjes en zijn rug waren nog mooi goed gespierd, hij was mooi slank. Alles was gewoon nog goed. Alleen dat teentje dus
En wat betreft verder manken onder het wandelen. Dat kan ook zijn omdat hij eenmaal liever lui is dan moe. En dat mag op z'n oude dag. Hij beweegt zelf nog goed genoeg om zijn conditie te houden. Al met al, hij is dus nog helemaal in top conditie. Artrose zal hij dus ook niet hebben![]()
Gelukkig maar. Dan zie je wel, liever een keertje te veel dan te weinig gaan. Mam en ik zijn beide opgelucht. Man wat heeft onze hond ons laten schrikken zeg
Bravura schreef:Waarom paniekschoppers op Bokt?
Wie opent hier nu een topic over een bot wat echt gedraaid zou zitten en mam wil niet naar de dierenarts maar de hond loopt stokkreupel terwijl het dier artrose heeft...
TS is 16...dan mag je wel aannemen dat ze geen verhaaltjes verzint. Dat ze het fout had is ten tweede. Ze is geen dierenarts maar maakte zich zorgen dat haar ma niets wilde. Uiteindelijk bleek het zo erg dat haar ma zelf al ging....leek mij toch duidelijk dat er dan mogelijk iets serieus niet goed zat. Dat de DA dan aangeeft dat het ok is is alleen maar gelukkig.
Als bokkers bestempeld worden als paniekzaaiers lijkt het me verstandig dat iemand voortaan gewoon zonder mekkeren naar een dierenarts gaat. Zonder bokt advies te vragen. Je weet dat je bij een dergelijk verhaal opmerkingen krijgt als het dusdanig lijkt. Er worden genoeg dieren de noodzakelijke zorg onthouden....ook hier in Nederland.
geerke schreef:Een hond gaat niet krabben of piepen om ergens onder uit te komen....het is geen mens
JesdaJinn schreef:Maar de teentjes niet goed zitten.
Ook al heeft ie veel haar, als je daar voelt dan voelt dat toch niet goed.
Kan me zelf daar geen voorstelling van maken dat je zoiets niet voelt.
Hoe dan ook. Het gaat gelukkig beter en toch goed dat er hulp geboden is.
Overigens wat betreft paniekzaaiers. Sommige bokkers reageren ook wel heel overdreven. Direct naar de DA en dit en dat. Als ik mijn enkel verzwik ga ik ook niet meteen naar een dokter. Dat kijk ik eerst 2 of 3 dagen aan. Mocht het niet beter zijn maak ik een afspraak.
Doe het zelfde met mijn honden ^^
geerke schreef:Heel vreemd topic met enorm veel tegenstrijdigheden...een hond die op drie poten loopt en zodra hij de deur van de spreekkamer binnenkomt op een wonderbaarlijke manier genezen...loopt niet meer mank en van artrose is ook geen sprake meer...en bokkers zijn paniekzaaiers...o.k