hier de foto van mijn rat, mag dan geen kat zijn maar ze ging er gelijk op af en erin. ik wonder mij dat ik snel genoeg wat met een foto maken
(ik heb haar geen aanwijzing gegeven, ze ging er zelf in. daarna wel een beloning gegeven. ze loopt vrij rond in mijn woning (wanneer ik thuis ben) van 45Qm, ze kon alle kanten op)
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 14-04-17 20:06
Yay nog een rat!!
Arashah
Geplaatst: 14-04-17 20:10
Telpeva schreef:
Yay nog een rat!!
ik wou het eventjes proberen, is toch wel heel erg goed gelukt probeer ik zondag met paard uit, 4 balken, en dan kijken wat hij doet.
Woow, dit ga ik morgen ook proberen! Ik heb 2 katten. het vrouwtje is overal schijt benauwd voor wat vreemd is. Dus ik denk dat deze er met een grote boog omheen loopt. Maar het mannetje gaat op alles en in alles zitten wat anders is dan de vloer dus ben heel benieuwd!
Zag het van de week ook langs komen. Ik dacht dat ga ik proberen! Kat 1 heeft er heel even in gezeten, kat 2 en 3 keuren het geen blik waardig. Mijn peuterdochter ging er dan wel weer uitgebreid in zitten en zet er nog steeds regelmatig speelgoedjes in, haha.
Ik zit momenteel volop in een verhuizing. Gisteren de eerste spullen overgebracht en vannacht ook voor het eerst hier geslapen. Poeslief is ook gisteravond pas meegekomen.
De vloer moet nog gelegd worden, maar toch ook eerst een vierkant gemaakt. Toen ik poeslief uit haar reismand haalde, liep ze meteen naar het vierkant en ging er uitgebreid in liggen. Het verkennen van de nieuwe woning kwam daarna pas...