Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
primera schreef:Doen wel meer mensen idd. Ook gewoon de hond aan de lijn in de tuin laten plassen en dan springt hondlief gewoon weer over het lage stenen muurtje naar de baas. En dan negeren als je er wat over zegt, of de opmerking dat je er een bak water over kan gooien. Ik vind het echt asociaal
Yessy schreef:primera schreef:Doen wel meer mensen idd. Ook gewoon de hond aan de lijn in de tuin laten plassen en dan springt hondlief gewoon weer over het lage stenen muurtje naar de baas. En dan negeren als je er wat over zegt, of de opmerking dat je er een bak water over kan gooien. Ik vind het echt asociaal
Die bak water, specificeren ze ook waar die overheen moet? Over de plas? De hond? Het baasje?
Booooo schreef:bigone: Ik denk niet dat de wijkagent iets aan een plassend hondje gaat doen
Wat asociaal! Ik zou zeker naar buiten gaan en er iets van zeggen.. Sommige mensen vind ik dan ook weer wel overdrijven hier, dat de hond niet tegen een boom mag plassen die niet van jou is/niet in jouw tuin staat, maar gewoon op straat voor de deur..
spatter schreef:Simpelste oplossing: een degelijke tuinsproeier die reageert op een sencor( of zelf op de uitkijk gaan zitten)
Dus komt er een hond of kat in je tuin dan gaat de sproeier aan, is het zo afgelopen.
Honde-eigenaren zijn niet blij om thuis te komen met een verzopen hond en katten houden ook niet van water
sunshine schreef:Een sproeier ophangen met sensor zal ik maar niet doen, mijn voortuin is daar te klein voor en denk dat sensor ook reageert als er gewoon al iemand voorbij loopt
spatter schreef:Simpelste oplossing: een degelijke tuinsproeier die reageert op een sencor( of zelf op de uitkijk gaan zitten)
Dus komt er een hond of kat in je tuin dan gaat de sproeier aan, is het zo afgelopen.
Honde-eigenaren zijn niet blij om thuis te komen met een verzopen hond en katten houden ook niet van water
wyoming schreef:Ik zou ook echt niet grappig vinden als er een hond in mijn tuin zou plassen/poepen. En die persoon er zeker op aanspreken.
Nou zijn de reacties vrij unaniem over dat mensen geen honden in de tuin willen, vraag mij dan wel af hoeveel van die mensen hun kat gewoon buiten laten lopen? (Die dus ook hun behoefte doen in de tuin van de buren)
En zo heb ik weleens gedacht over mijn buren met katten, hoe ze het zouden vinden als ik mijn hond zou uitlaten in hun tuin(even voor de zekerheid erbij: gedachte, zou het nooit doen, en daarnaast poept/plast mijn hond ook niet in tuinen)
sunshine schreef:gelijk heb je mijn honden mogen dat ook nietJa ik zat echt te kijken van gebeurt dit echt serieus ?!?!
Zelf heb ik ook een hond, hij mag van mij nooit tegen andermans heggen/muurtjes aan piesen, en al helemaal niet in iemand zijn voortuin.
Vind het echt het toppunt van asociaal zijn.
Overigens is het iemand waar ik al eerder een aanvaring mee heb gehad.
( was mijn hond aan het uitlaten aan de lijn gewoon, kwam hen tegen op het veld en zij had hem los. Vroeg haar om haar hond bij te houden, maar nee komt recht op ons af. Mijn hond geeft vervolgens een snauw en toen had ik het gedaan natuurlijk ).
kirri schreef:Mijn honden mogen ook niks doen tegen autos, tuinen etc.
Je kan natuurlijk ook dit doen : https://www.facebook.com/uniladmag/vide ... nref=story
moet je wel lef voor hebben haha