Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Hmm, een marter is dus ook blijkbaar een optie. Tijd voor een buitencamera dus.
Een muziekje doen we liever niet. Ook voor de buren die kleine kinderen hebben.
En in principe is het voorheen altijd goed gegaan. De laatste weken is het alleen steeds een terugkerend probleem.
Op 24 maart ging het ook misDe harde roep die je hoort is overigens een alarmroep van één van de valken.
[ Video ]
Cayenne schreef:Ja, ik denk echt dat het een voordeel is dat hij van aluminium is. Op dit moment heb ik de onderste voorzetramen ook nog op de voliere zitten, dus er tegenaan klimmen gaat een roofdier ook niet zo makkelijk lukken (tenzij ze vanaf het dak omlaag klimmen).
Ik zou echt verbaast zijn als het toch een marter blijkt! Dat had ik nooit verwacht![]()
Ze zullen hem vanuit het binnenverblijf sowieso niet kunnen zien, denk ik. Dan gaan ze dus vooral over de flos vanwege het geluid.
Arabella: van welk materiaal wil je de voliere maken? Hout is niet marterproof denk ik. Volgens mij knagen ze daar wel doorheen en ik denk dat ze ook wel goed kunnen graven?
Cayenne schreef:Volgens mijn man is de werking van aluminium niet erg aannemelijk omdat dat geen geluid maakt?