Ik kan me dat gevoel zó goed voorstellen!!!!!!! Heerlijk dat ze weer terecht is, zo een grand dame hoort niet op straat, maar ja........bij mij was dat dus ook gebeurt én goed afgelopen. Geniet van elkaar!!!!!
Ze heeft veel geslapen. Ze was nog wel van slag.. miauwde mij vannacht 3x wakker. 2e keer was vrij heftig, ben ik er maar even bij gaan zitten
Zelf ben ik nu een beetje panisch op de deuren maar dat zal ook wel slijten. Denk dat ik morgen even naar de dierenarts ga. Voor chip en de nageltjes..
Scheelt wel iets per dierenarts. Onze kat is ook gechipt ondanks dat hij het huis/de tuin in principe niet uit komt.
Denk dat je maximaal zo'n 50,- kwijt zal zijn. Wij hebben het tegelijk met castratie laten doen. Ze zal het niet zo leuk vinden. Maar dat krijg je ervan als ontsnapper
Mando
Geplaatst: 04-04-17 08:12
Zal niet zoveel zijn denk dat de kosten niet opwegen tegen de zorgen die je had afgelopen dagen Fijn dat ze weer thuis is.
Ik heb 3 binnenkatten alle 3 gechipt
Ik was volgens mij iets van 25 of 30 euro kwijt maar dat verschilt per da
Oja. Heb er twee maar dan gaat haar broer gelijk mee.
Ze moeten toch al voor de nageltjes. Dus dan dit ook maar gelijk. Biet dat een chip kan vertellen waar ze zijn maar mocht ze haar bandje verliezen en gevonden worden, kunnen ze iig zien dat ze een baasje heeft.
Mijn vriend had zitten kijken, Maar je hebt zelfs van die gps dingen voor aan zn bandje haha